۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰:۰۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85128457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخلیه آب ۲۴ منزل روستایی دچار آبگرفتگی ناشی از سیل از سوی هلال احمر زنجان

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سیل شامگاه چهارشنبه در روستاهای اندآباد علیا، نیک پی و اندآباد سفلی ۲۴ واحد مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.

حکمت الله هاشمی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۷:۴۵ گزارش آبگرفتگی منازل مسکونی در روستاهای بیان شده به ندای امداد هلال احمر اطلاع داده شد.
وی تاکید کرد: بلافاصله هفت تیم شامل سه تیم جاده ای و چهار تیم سیلاب از شهرستان های زنجان و ماهنشان همراه با سه آمبولانس و چهار خودروی کمک دار برای امدادرسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیلاب اعزام شدند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تیم های امدادی شامل ۳۲ نیرو اعم از ۱۸ امدادگر و نجاتگر و ۱۴ نفر از پرسنل جمعیت هلال احمر بودند.
هاشمی اظهارداشت: پیش از این نیز سیل شامگاه شنبه /۶ خرداد/ در روستای حاج سیران پنج واحد مسکونی را دچار آبگرفتگی کرد که توسط تیم های عملیاتی هلال احمر تخلیه شد.
وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha