۹ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 1336
کد خبر: 85126222
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اوکراین خواستار دریافت تجهیزات دفاعی از کره جنوبی شد

تهران- ایرنا- ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین از کره جنوبی خواسته است با اولویت سامانه ضد هوایی، تجهیزات دفاعی در اختیار این کشور قرار دهد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، روزنامه «چاسون البو» کره جنوبی در مصاحبه ای به نقل از زلنسکی نوشته است، رئیس جمهوری همچنین از کمک های مالی و بشر دوستانه کره جنوبی به ارزش ۲۳۰ میلیون یورو به اوکراین تقدیر و تشکر کرد.

روسیه در ساعات اولیه امروز سه‌شنبه (۹ خرداد ماه) موج دیگری از حملات خود را روانه کی‌یف پایتخت اوکراین کرد و آژیر خطر و سامانه‌های پدافند هوایی این شهر را در چندین منطقه به واکنش واداشت.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، ویتالی کلیچکو شهردار کی‌یف در کانال تلگرامی خود نوشت: یک حمله گسترده! پناهگاه‌ها را ترک نکنید.

مقامات اوکراینی اعلام کردند که ریزش آوار انفجارهای ناشی از این حملات در چندین منطقه پایتخت از جمله محله‌های تاریخی پودیل و پچرسکی به وقوع پیوست و یک زن ۲۷ ساله در منطقه هولوسیفسکی زخمی شد.

حملات بامداد سه‌شنبه، هفدهمین حمله هوایی روسیه به پایتخت اوکراین در ماه جاری میلادی بود و پس از آن انجام شد که روز دوشنبه دو بار به این شهر، (از جمله یک حمله غیرعادی در روز) حمله شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha