جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان عامل اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان و از خودگذشتگی خانواده‌های ایشان، عامل اقتدار جمهوری اسلامی و اهتزاز پرچم ایران در جهان است.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز جمعه در جمع خانواده‌های جانبازان قطع نخاعی دوران دفاع مقدس آذربایجان غربی افزود: مردم قدردان و سپاسگذار رشادت‌ها و دلاورمردی جانبازان سرافراز هستند که در دوران جنگ تحمیلی برای سربلندی و آرامش ایران اسلامی علیه جبهه باطل جنگیدند.

وی با بیان اینکه استقرار و تداوم‌ حاکمیت‌ قرآن‌ و نظام‌ اسلامی‌ بعنوان‌ هدف‌ اساسی‌ تمامی‌ مجاهدت‌ها، ایثارگری و جانبازی هاست، اظهار کرد: آنچه‌ که‌ شهدا، ‌ جانبازان، آزادگان‌ و رزمندگان‌ اسلام‌ برای‌ تحقق‌ آن‌ تلاش‌ کردند استقرار حکومت‌ الهی‌ و حاکمیت‌ قرآن‌ بر جامعه‌ بشری، ‌ از میان‌ بردن‌ ظلم‌ و کفر استکبار از زندگی‌ انسان‌ها و حفظ حرمت‌ این‌ ملت‌ و عظمت‌ اسلام‌ و ایران‌ در جهان‌ بوده‌ است.

جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان عامل اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است

به گزارش ایرنا، اردوی یکروزه ویژه جانبازان قطع نخایی به همراه خانواده‌های آنان در اردوگاه کشتیرانی استان آذربایجان غربی و به همت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همزمان با ایام دهه مبارک کرامت و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

جانفشانی شهدا و ایثارگری جانبازان عامل اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است

این مراسم همراه با اجرای برنامه‌های تفریحی و فرهنگی بود و به پاس زحمات و فداکاری‌های همسران جانبازان از آنان تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha