مسوولان برای رفع مشکل آب آشامیدنی چهارمحال و بختیاری تلاش بیشتری انجام دهند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسوولان برای رفع مشکل آب آشامیدنی مردم شهرکرد و شهرهای اطراف تلاش بیشتری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تاکید کرد: مردم انتظار نداشتند بعد از این‌همه اقدامات برای آب، دوباره با این طعم و کیفیت آب مواجه شوند.

وی افزود: انتظار است هر چه زودتر شاهد آثار تصفیه‌خانه‌ها و طرح‌های پدافندی در خانه‌های مردم باشیم.

نکونام به لزوم بازدیدها و گزارش‌های میدانی از طرح‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: مردم می‌دانند که اقدامات فراوانی در بخش آب و آبرسانی انجام شده است اما انتظار دارند ابهام‌ها برطرف و مردم شفاف‌تر در جریان امور قرار گیرند.

وی با اشاره به مسائل خارجی اخیر و تلاش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: ناوگروه ۸۶ افتخارآفرینی و آب‌های جهانی را سپری کردند که تعدادی از آن‌ها اهل چهارمحال و بختیاری بودند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: کشورهای خارجی قدرت این کار را فقط در اختیار ابرقدرت‌ها می‌دانستند و این دستاورد مهم به برکت خودیابی، عزت و رشد روزافزون جمهوری اسلامی به دست آمد.

وی با اشاره به حضور عزتمندانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی در عرصه‌های جهانی گفت: دلارزدایی در دستورکار قدرت‌های مختلف است که باعث مهار تورم و تقویت قدرت اقتصادی کشورهای مختلف می‌شود.

نکونام تاکید کرد: آینده تاریخ بیشتر نسبت به ظلم و ستم آمریکایی‌ها و قدرت به‌ظاهر جمهوری و دموکراتیک آنان قضاوت خواهد شد.

وی افزود: امروز آمریکا رو به اُفول است و به برکت ظهور انقلاب اسلامی این افول سرعت گرفته است که باعث نابودی آمریکا منجر می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: مسوولان برای رفع مشکلات مردم و حرکت روبه رشد کشور تلاش‌های جدی و شبانه‌روزی داشته باشند تا کشور اعتلا و ارتقای پیشرفت ایران باشیم.

وی با تبریک ششم ذی‌القعده سالروز ولادت حضرت شاهچراغ (ع) و ۱۱ ذی‌القعده سالروز ولادت امام رضا (ع) یادآور شد: وجود امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، حضرت شاهچراغ(ع) و امام‌زادگان در ایران نشان‌دهنده توجه و فضل پروردگار به مردم است که باید از این فرصت‌ها بهره‌گیری کنیم.

نکونام با اشاره به پنجم خردادماه روز حمایت از خانواده زندانیان و نسیم مهر اظهار داشت: باید از این خانواده‌ها حمایت شود و خیران نیک‌اندیش انجمن حمایت از خانواده زندانیان به‌عنوان یکی از قشرهای آسیب‌پذیر جامعه را مورد توجه قرار دهند.

وی با قدردانی از زحمات مسوولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمت به مردم در میعادگاه‌های نماز جمعه استان گفت: در میزهای خدمت مشکلات فراوانی از مردم رفع می‌شود و شهروندان از این اقدام مسوولان رضایت دارند.

به گزارش ایرنا، ذوب شدن برف‌های چشمه کوهرنگ باعث کدورت آب شرب برخی از مناطق شهرکرد در چند روز اخیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha