مرکز خدمات سرمایه گذاری در آذربایجان غربی تجهیز شد

مهاباد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری با دستور و پیگیری استاندار آذربایجان غربی برای کمک به سرمایه گذاری داخلی و خارجی در این استان تجهیز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حبیب تربتی روز جمعه در شورای اداری شهرستان بوکان که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، افزود: در این مرکز نمایندگی دستگاه‌های مختلف از جمله منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست مستقر هستند.

به گفته وی، سامانه کسب و کار در کشور، صدور مجوزهای کسب و کارها را بر عهده دارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی در بوکان اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ در مجموع ۵۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به پروژه‌های این شهرستان پرداخت شده است.

مرکز خدمات سرمایه گذاری در آذربایجان غربی راه‌اندازی شد

به گفته وی، امسال نیز پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی این شهرستان از محل تبصره ماده ۱٨ و ۱۷ ادامه خواهد داشت.

رییس امور شعب بانک ملی استان آذربایجان غربی نیز گفت: پرداخت وام‌های خرد در استان به صورت سیستمی به مردم در حال انجام است.
مرکز خدمات سرمایه گذاری در آذربایجان غربی راه‌اندازی شدرحیمی اضافه کرد: تقسیم مناسب وام فرزند آوری، ودیعه مسکن و ازدواج در بین بانک‌های استان باید از اختیارات استانی بانک‌ها باشد که امید است این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص اختیارات بانک‌ها، تمرکز زدایی لازم است به بانک‌های استان اختیارات ویژه‌ایی برای پرداخت تسهیلات اختصاص یابد.

بوکان با ۲۷۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha