۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 3043
کد خبر: 85122144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز رشد استعدادهای هنری قزوین فعال شد

۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85122144
مرکز رشد استعدادهای هنری قزوین فعال شد

قزوین - ایرنا- مدیر حوزه هنری استان قزوین با تاکید بر اینکه خلاقیت و نوآوری سرلوحه کارهای ما در حوزه هنری است،گفت: در این راستا مرکز رشد استعدادهای هنری فعال شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضا امامقلی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره آموزش رویاتو بساز افزود: «رویاتو بساز» عنوان دوره آموزش آیتم ساز تلویزیونی ویژه دختران استان از کارهای خوبی است که از همین مرکز رشد شکل گرفت.

وی اظهار کرد: در این مرکز رشد تلاش می کنیم یک دوکوهه برای بانوان ایجاد کنیم که مانند پادگانی در عرصه کنشگری و مدیریت فرهنگ، رسانه و هنر عمل کند.
امامقلی تصریح کرد: در این دوره‌های تربیتی، درصددیم مدیران بانویی تربیت کنیم و در کنار آن تربیت بانوان کنشگر بخشی دیگر از فعالیت‌های این مرکز است تا بانوان هنرمند بتوانند به‌ موقع و با هضم محتوا در کوتاهترین زمان ممکن عملیات آفندی و پدافندی داشته باشند و در جنگ رسانه‌ای به‌خوبی عمل کنند.
مدیر حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: کسب مقام اول در سیزدهمین جشنواره بین‌الملی فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی از افتخارات مرکز رشد خواهران است.
وی تاکید کرد: مرکز رشد بانوان حوزه هنری قزوین به‌ جای آموزش بر تربیت و به‌جای دانش بر معرفت تکیه کرده است، در این مرکز در دو حیطه عمومی و تخصصی تربیت تمرکز داریم.

امامقلی یاد آور شد: اولین دوره از کارگاه «رویاتو بساز» سال گذشته برگزار شد که خروجی آن ساخت ۱۰ مستند کوتاه از جمله مستند «جایزه مرگ» در حوزه جراحی زیبایی و «قتل خاموش» در حوزه غربالگری است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha