۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85369790
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تولیدات خانه خلاق قزوین ظرفیت بین المللی دارد

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبر: 85369790
تولیدات خانه خلاق قزوین ظرفیت بین المللی دارد

قزوین - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: خانه خلاق قزوین ظرفیت‌ خوبی در عرصه‌های تولیدی داشته و توانسته در سطح بین المللی نیز بروز و ظهور پیدا کند.

کبری علیخانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: در بازدیدی که از خانه خلاق قزوین واقع در سرای سعدالسلطنه انجام دادیم،معلوم شد که برخی از تولیدات این مجموعه در حالی که وارد بازارهای خارجی نیز شده است، اما در داخل استان متاسفانه ناشناخته مانده که دستگاه‌های متولی باید در شناسایی هرچه بیشتر این مجموعه تلاش کنند.

وی اضافه کرد: مجموعه خانه خلاق با وجود همه ظرفیت‌ها به خوبی نتوانسته از تسهیلات اشتغال استفاده کند، از طرفی یکی از مهمترین مسایل کارآفرینان این مجموعه اتصال ضعیف آنها به بازار فروش و نمایشگاه‌ها است که در این زمینه نیازمند به حمایت هستند.

علیخانی، به عقد یک تفاهم نامه با خانه خلاق اشاره کرد و گفت: براساس این تفاهم نامه از ظرفیت مجموعه برای حمایت از کسب و کارهای حوزه بانوان و توانمندسازی زنان کارآفرین استفاده خواهیم کرد.

تولیدات خانه خلاق قزوین ظرفیت بین المللی دارد

این مسوول همچنین به ظرفیت‌های نوآوری و دانش بنیان در این مجموعه اشاره کرد و گفت: برخی از تولیدات این مجموعه مثل کاغذ و سفال ها با ویژگی خاص و با بهره مندی از دانش روز دنیا قابل توجه بوده که نیاز به حمایت ویژه دارند.

این مسوول خاطرنشان کرد: ارتباط بیشتر با دستگاه‌های اجرایی و حمایت های مادی و معنوی به این مجموعه از دیگر موضوعاتی است که می‌تواند به رشد و توسعه این خانه‌ها کمک کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha