۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85120678
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه افتتاح شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ۲ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان سلطانیه به بهره برداری رسید.

علیرضا جزء قاسمی روز چهارشنبه در مراسم آغاز بهره برداری از این طرح ها، افزود: پروژه های آبرسانی در روستاهای شکورآباد و نادرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی اظهار کرد: طرح آبرسانی به روستای شکورآباد شامل احداث بیش از چهار کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۸۰ متر، احداث حوضچه سرچاهی و برق رسانی به طول ۳۰۰ متر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: در اجرای این طرح علاوه بر مشارکت اهالی، خیّر آبرسان کشوری " اکبر ابراهیمی" نیز با اهدای یک هزار و ۷۰۰ متر لوله به ارزش پنج میلیارد ریال مشارکت کرد.
جزء قاسمی خاطرنشان کرد: بالغ بر هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از هزینه لازم برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات عمرانی و سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال نیز با مشارکت اهالی تامین شده است.
وی به افتتاح طرح آبرسانی به روستای نادرآباد نیز اشاره کرد و گفت: این طرح شامل بیش از ۲ کیلومتر لوله گذاری شبکه توزیع و خط انتقال، احداث ۲۰۰ متر قنات، احداث مخزن ۳۰ متر مکعبی، خرید و جانمایی کانکس سر چاهی، برق رسانی به طول ۲۰۰ متر و نصب دستگاه کلرزن است.
جزء قاسمی ادامه داد: کار احداث قنات برای روستای نادرآباد با مشارکت شرکت بخش خصوصی در سلطانیه و به مبلغ ۲ میلیارد ریال انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این طرح در مجموع با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید که بیش از سه میلیارد آن از محل اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری تامین شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با افتتاح این ۲ طرح، جمعیتی بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha