۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85112093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسیج سازندگی در پروژه‌های آبرسانی به روستاهای زنجان عملکرد موفقی دارد

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: بسیج سازندگی در پروژه‌های آبرسانی به روستاهای استان عملکرد موفقی دارد و امسال نیز آبرسانی به ۱۵۷ روستا را در دستور کار قرار داده است.

سردار ابوالفضل طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در زمان حاضر آبرسانی به ۵۴ روستای استان زنجان بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: پس از اجرای موفق طرح آبرسانی به ۵۷ روستا، قرارداد جدیدی بین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و قرارگاه محرومیت زدایی برای آبرسانی به ۱۵۷ روستای دیگر استان نهایی شده است.

وی خاطرناشن کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی همراهی لازم را داشته باشند، می توان کارهای بزرگی با تکیه بر ظرفیت بسیج سازندگی در استان انجام داد مثلا می توان بسیاری از مدارس را با ظرفیت گروه های جهادی تعمیر و تجهیز کرد که این موضوع نیازمند حمایت های اعتباری است.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز سپاه و بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی و امید آفرینی در جامعه پیشرو هستند، افزود: خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی در تمام عرصه ها از اولویت‌های بسیج سازندگی بوده و این سازمان با ساماندهی جوانان در گروه‌های جهادی منشا خدمات متعددی در مناطق محروم است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha