سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان: برد امشب مقابل کاله را فراموش کردیم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به حساسیت بازی دوم مقابل کاله آمل، نتیجه و پیروزی امشب مقابل این تیم را فراموش کردیم.

مهران حاتمی بعد از مسابقه تیمش در مقابل کاله آمل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برد امشب مقابل کاله برای ما بطور کامل تمام شده است.

وی بیان کرد: ما نتیجه امشب و همه مسایل آن را کنار می‌گذاریم و به بازی بعد فکر می‌کنیم.

حاتمی تصریح کرد: بازی دوم که روز پنجشنبه در آمل برگزار خواهد شد، برای ما خیلی سخت‌تر و مهم‌تر از مسابقه امشب خواهد بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: در آن مسابقه دنبال این هستیم با بازی خوبی که انشاالله انجام خواهیم داد، ضمن کسب پیروزی، به قهرمانی هم برسیم.

حاتمی در خصوص مسابقه امشب ضمن تبریک به همه مردم گلستان به ویژه هواداران و تماشاگران و مشتاقان این تیم افزود: از برد امشب خوشحالم که توانستیم با این پیروزی یک گام به قهرمانی نزدیک‌تر بشویم.

وی یادآور شد: نه تنها تماشاگران و هواداران که همیشه و همه حال حتی در باخت‌ها پشت تیم بودند و حمایت کردند، بلکه همه مردم استان گلستان با توجه به علاقمندی‌شان به بسکتبال بی‌نظیر هستند و هیچ جایی نمونه این افراد را پیدا نمی‌کنید.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان جوان و ذخیره تیمش در اواخر این مسابقه تصریح کرد: اگر احساس کنیم که در یک مسابقه شرایط طوری است که حتی با یک اختلاف پیروز خواهیم شد، نباید خطر مصدومیت برای بازیکنان اصلی ایجاد کنیم و بهترین کار استفاده از جوانان است که این کار را امشب در این مسابقه انجام دادم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص ادامه همکاری‌اش با این تیم برای فصل بعد، گفت: فعلا به هیچ چیز جز بازی بعد فکر نمی‌کنم.

مسابقه اول از سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه اول خرداد ماه بین ۲ تیم شهرداری گرگان و کاله آمل برگزار شد که شهرداری‌چی‌های گرگان با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ به پیروزی رسیدند.

قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور باید ۲ مسابقه از سه بازی در نظر گرفته شده در سری فینال را به سود خود به پایان برساند.

مسابقه دوم این ۲ تیم روز پنجشنبه هفته جاری چهارم خرداد ماه در آمل برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، مسابقه آخر دوشنبه هفته بعد هشتم خرداد ماه در گرگان برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان اگر پنجشنبه در آمل پیروز شود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد و سومین قهرمانی متوالی (هت‌تریک) را جشن خواهد گرفت و در صورت باخت در زمین حریف، قهرمان لیگ برتر را بازی سوم مشخص خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha