۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۲۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85119045
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی بسکتبال کاله آمل: اجازه اشتباه در خانه خود را نداریم

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال کاله آمل گفت: در بازی دوم مقابل شهرداری گرگان اجازه اشتباه در زمین و خانه خود نداریم.

علی آرزومندی عصر دوشنبه پس از مسابقه تیمش در مقابل تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گرگان تصریح کرد: فشار در فینال حضور داشتن و استرس این مساله بر تیم ما بیشتر بود و مغلوب میزبان خود شدیم.

وی بیان کرد: اشتباهات ما در مسابقه امروز مقابل شهرداری گرگان به خصوص در حملات زیاد بود و نتوانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که در روز پنجشنبه در بازی دوم که در آمل برگزار می شود، جبران باخت امشب را داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال کاله آمل گفت: نباید در زمین خود فشار و استرس داشته باشیم.

آرزومندی افزود: تماشاگران گرگانی نه تنها سرمایه اصلی تیم شهرداری این شهر هستند بلکه سرمایه بسکتبال ایران بوده و باید این پیروزی را ضمن تبریک به مجموعه این تیم، به تماشاگران تبریک گفت.

وی در خصوص استفاده از بازیکنان ذخیره و جوان تیمش در پنج دقیقه پایانی این مسابقه خاطرنشان کرد: در اواخر بازی احساس کردم بازیکنان اصلی به علت فشار ناشی از حضور در فینال، خسته شدند و برای کم شدن این مساله و استراحت بیشتر و آسیب ندیدن احتمالی، تصمیم به استفاده از جوانان کردم.

مسابقه اول از سری فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور، عصر امروز دوشنبه اول خرداد ماه بین ۲ تیم شهرداری گرگان و کاله آمل برگزار شد که شهرداری‌چی‌های گرگان با نتیجه ۷۳ بر ۵۸ به پیروزی رسیدند.

قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور باید ۲ مسابقه از سه بازی در نظر گرفته شده در سری فینال را به سود خود به پایان برساند.

مسابقه دوم این ۲ تیم روز پنجشنبه هفته جاری چهارم خرداد ماه در آمل برگزار خواهد شد و در صورت نیاز به بازی سوم، مسابقه آخر دوشنبه هفته بعد هشتم خرداد ماه در گرگان برگزار می‌شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان اگر پنجشنبه در آمل پیروز شود، قهرمان لیگ برتر خواهد شد و سومین قهرمانی متوالی (هت‌تریک) را جشن خواهد گرفت و در صورت باخت در زمین حریف، قهرمان لیگ برتر را بازی سوم مشخص خواهد کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha