مسیر بالندگی مازندران در برنامه هفتم توسعه ریل گذاری شد

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار مازندران گفت: ریل گذاری صحیح توسعه مازندران از موفقیت های دولت سیزدهم در این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز دوشنبه در جمع جوانان جبهه انقلاب مازندران در ساری افزود: دست یابی به مولفه های اثربخش توسعه در مازندران نیازمند همگرایی و انسجام مردم و مسئولان استانی است.
این مسوول سیاسی با اشاره به موفقیت دولت در رشد قابلیت های اقتصادی و فرهنگی مازندران اظهار کرد: سامانه های تحولی در عرصه پیشرفت قابلیت های اقتصادی و فرهنگی مازندران طراحی و عملیاتی شد.
وی با تاکید بر رویکرد اصولی مدیریت ارشد اجرایی مازندران در مسیر رشد یافتگی، افزود: برای اولین بارنظام مسائل استان در رویکرد باورمند علمی بازطراحی و مهندسی شده است.
سلگی خاطر نشان کرد: رویکرد حل المسائلی برنامه های دولت سیزدهم در مازندران موجب تقویت امید و وحدت عملی جامعه نخبگانی و تصمیم سازان این استان شد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به نقش محوری نخبگان و گروههای مرجع سیاسی در رفع چالش های بنیادی این استان اضافه کرد: دامنه وسیع و گسترده ارتباط مدیریت ارشد اجرایی استان با فرهیختگان و چهره های بارز استانی در دولت سیزدهم موید تعمیق پیوند دولت و مردم است.

 مسیر بالندگی مازندران در برنامه هفتم توسعه ریل گذاری شد

وی با تاکید بر لزوم پرهیز از دوقطبی سازی های کاذب که خواست دشمنان است افزود: فرهنگ سازی بر مبنای مولفه های رشد یافتگی باید در دستور کار مدیران دستگاههای اجرایی، سیاسی و فرهنگی قرار گیرد.
سلگی، مازندران را کانون آگاهی و خردمندی دانست وافزود: تلاش عمده مدیران دستگاههای اجرایی در این استان باید بر گره گشایی از مشکلات لاینحل مردم متمرکز شود.
وی گفت: با عملیاتی شدن برنامه های محوری دولت استعداد های شگرف مازندران دربرنامه هفتم توسعه شکوفا خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: عقب ماندگی ها و مشکلات انبوه مازندران در عرصه دیوانی و آرمانی محصول نادیده انگاشتن قابلیت های مهم و اثربخش آن در ادوار مختلف است.
وی اظهار کرد : تحول آفرینی در روند توسعه مازندران در گرو عزم جهادی و روحیه انقلابی مدیران و کارگزاران اجرایی این استان و همگرایی مردمی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha