۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85115817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۸۰ کیلومتر شانه زنی در جاده‌های سلسله انجام شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۶
کد خبر: 85115817
۴۸۰ کیلومتر شانه زنی در جاده‌های سلسله انجام شد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله گفت: ۴۸۰ کیلومتر شانه زنی در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان سال گذشته انجام شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان مجید مالمیر افزود: سال گذشته با تلاش شبانه روزی همکاران و هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه گیری به میزان ۱۲ هزار مترمربع، ایجاد هره خاکی در ۲۸۰ نقطه در طول پنج کیلومتر، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد ۲ هزار و ۵۴۷ عدد و ایمن سازی ۲۰ نقاط حادثه خیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: ۶ کیلومتر تعمیر روشنایی و نصب ۸۰۰ چراغ ۶ نایب، ۸۰ کیلومتر خط کشی راه‌های اصلی و فرعی، نصب ۴/۵ کیلومتر نیو جرسی، آسفالت ۱۳ کیلومتر و تعمیرات گاردیل‌های تصادفی(۱۰۰ صفحه، ۹۰ پایه) از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله در سال ۱۴۰۱ است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله بیان کرد: ۱۰ کلیومتر زیرسازی راه‌های روستایی، ۱۲۰ کیلومتر پاکسازی سطح جاده‌های اصلی و فرعی، ۱۰۰ کیلومتر آزادسازی حریم راه، هزار متر مربع ریزش برداری و ۱۷۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و بهسازی مسیر انجام شد.

مالمیر اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل، در تعامل با ادارات ستادی این حوزه و در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات و فرار بار و مسافر، ۱۵۰ گشت‌های کنترل دروازه‌ای در شهرستان صورت گرفت.

وی ادامه داد: در زمستان سال ۱۴۰۱ با توجه به اینکه بارش‌های بسیاری در این شهرستان رخ داد با تلاش راهداران ۲ هزار کیلومتر عملیات برف روبی در جاده‌های این شهرستان انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله عنوان کرد: تمام عملیات‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱ توسط پرسنل پرتلاش این اداره در شهرستان صورت گرفته و از واگذاری پروژه‌ها به پیمانکار و بخش خصوصی پرهیز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha