۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85114292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ یک فوتبال/بقای سایپا در کورس مدعیان با ثبت شانزدهمین شکست شهرداری همدان

همدان - ایرنا - هفته سی وسوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی چهارشنبه شب در شهرهای مختلف برگزار شد که نتیجه دیدار تیم‌های سایپا تهران و شهرداری همدان به سود نارنجی پوشان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار شد، تیم سایپا با تک گل عارف حاجی عیدی در دقیقه ۳۶ به برتری دست یافت.

دیداری که امیرسامان سلطانی از زنجان به همراه مهرداد نجفی از، محمد حیدری از البرز و حامد صادقی‌جو از تهران قضاوت آن را برعهده داشتند و با وجود محروم بودن شهرداری از حضور تماشاگران، نزدیک به یکصد هوادار نیز در ورزشگاه حضور یافتند.

بازی در نیمه نخست هر چند بیشتر در میانه میدان در جریان بود اما در دقیقه ۳۶ حاجی عیدی با ضربه سر توانست تک گل تیمش را به ثمر برساند.

نیمه دوم مسابقه نیز با وجود تلاش شاگردان احمد جمشیدیان برای رسیدن به گل تساوی، در نهایت نارنجی پوشان سایپا توانستند سه امتیاز بازی را به سود خود تصاحب کنند.

تیم شهرداری همدان در این دیدار با ترکیب پرویز کریمی، حسین کاظمی، رامین آقالو، وحید سبزی، امیرحسین پورقاسمی، فردین نجفی، محمد مهدی بلوری، علی آقامحمدی، امیرحسین سوری، امیرحسین امیری و علی سبحانی در این بازی به میدان رفت.

ترکیب تیم سایپا تهران را نیز رضا فرجی، مجتبی بیژن، عارف حاجی عیدی، رضا خالقی فر، مرتضی خراسانی، امیرحسین موسی، حمیدرضا دیوسالار، علیرضا صفری، حسن نجفی، مرتضی حسین زاده و نیما علیپور تشکیل دادند.

سایپا تهران با این پیروزی ۵۲ امتیازی شد و با قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول، همچنان امیدوار به صعود در هفته پایانی لیگ یک است.

شهرداری همدان نیز با ثبت شانزدهمین شکست این فصل خود، با همان ۲۷ امتیاز رتبه پانزدهمی خود را حفظ کرد تا بقای این تیم در لیگ یک به هفته پایانی کشیده شود.

لیگ یک فوتبال/بقای سایپا در کورس مدعیان با ثبت شانزدهمین شکست شهرداری همدان

حاشیه نگاری بازی
بهمن طهماسبی بازیکن سابق استقلال تهران که سه فصل قبل دستیار جمشیدیان در پاس همدان بود، از جایگاه ویژه بازی را به تماشا نشست.

در دقایق پایانی اعضای تیم شهرداری همدان معتقد به ضربه پنالتی بودند اما داور دستور به ادامه بازی داد تا موج اعتراض‌ها به سکوهای تماشاگران نیز کشیده شود.

مصدومیت ناگهانی پرویز کریمی دروازه بان شهرداری همدان در دقیقه ۷۵ و تکمیل بودن تعویض‌های این تیم باعث شد تا وحید سبزی مدافع قرمزپوشان به ناچار درون دروازه قرار بگیرد و ۱۰ نفره به بازی ادامه بدهند.

امیرمحمد محکم کار و احمد کعبیانپور (مربی) از تیم سایپا در این بازی محروم بودند ضمن اینکه احمد جمشیدیان مربی شهرداری نیز به دلیل محرومیت در ورزشگاه حضور نداشت.

بازی در نیمه دوم به دلیل مصدومیت دروازه بان شهرداری با ۱۵ دقیقه وقت اضافه ادامه یافت.

مدیران باشگاه سایپا تهران سایر نتایج مسابقات را با تلفن همراه خود پیگیری می‌کردند و حضور پرتعداد آن‌ها باعث شد تا برخی ایستاده از جایگاه ویژه نظاره گر بازی شوند.

کادر داوری بازی پس از پایان مسابقه با پوشش حفاظتی نیروی انتظامی حاضر در ورزشگاه راهی رختکن شدند و ناظران ویژه نیز به اعضای تیم شهرداری هشدار دادند که در صورت هرگونه برخورد، گزارش لازم به کمیته انضباطی ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha