۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبرنگار: 3100
کد خبر: 85113994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پویش باشکوه عزیزم حسین(ع) در سیرجان

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴
کد خبر: 85113994
پویش باشکوه عزیزم حسین(ع) در سیرجان

کرمان- ایرنا- برپایی جشن بزرگ پویش عزیزم حسین(ه) به شهرستان سیرجان استان کرمان رسید که با حضور باشکوه دختران دانش آموز همراه بود و در فضایی خاص برگزار شد.

به گزارش ایرنا، بیش از چهار هزار نفر از دانش‌آموزان سیرجان روز چهارشنبه در ادامه پویش عزیزم حسین در حسینیه امام خمینی(ره) این شهر دور هم جمع شدند تا ضمن آشنایی بیشتر با عاشورا درزمینه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در اجرای برنامه ها مشارکت کنند.

حضور و سخنرانی برادر شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران در این جشن از جمله برنامه ها بود.

در این همایش جوانان و دانش آموزان شرکت کننده سرود عزیزم حسین را با مداحی مداحان اهل بیت همخوانی کردند.

امام جمعه سیرجان نیز در این همایش گفت: بسیار خوشحالیم که این پویش به لطف سیدالشهدا (ع) توانست جریان پویا و زنده‌ای را بین نوجوانان، جوانان و مردم ایجاد کند زیرا با زبان رسانه و فرم جدید می‌توان به تهاجم رسانه‌ای پاسخ و کارهای زیادی را برای نسل جدید انجام داد.

پویش باشکوه عزیزم حسین(ع) در سیرجان

حجت الاسلام عباس مسلمی زاده افزود: خوشبختانه بازخوردهای گسترده‌ای که در پویش عزیزم حسین (ع) به وجود آمده این نکته را ثابت کرد که با وجود طوفان سنگین رسانه‌ای بیگانگان جوانان ما محب امام حسین (ع) و در نتیجه ادامه دهنده راه سیدالشهدا در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی هستند.

سردار حاج محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی ایران نیز در این همایش گفت: اجر این حضور باشکوه در مراسم که برای زنده نگهداشتن یاد و نام شهداست کمتر از شهادت نیست و اگر بخواهیم در مسیر شهدا باشیم باید همیشه مسیر و روش شهدا را زنده نگه داریم.

وی افزود: این اجتماعات که برای شهدا و یاد آنان هست به نام و یاد حضرت امام حسین (ع) و حاکی از نشاط جامعه و عشق به اهل البیت (ع) خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha