مازندران آماده برگزاری مسابقه نساجی با پرسپولیس است

ساری- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: این استان با تمهیدات اندیشیده شده در حوزه های مختلف امنیتی، زیرساختی و بررسی دقیق ورزشگاه وطنی قائمشهر آماده برگزاری بازی مهم نساجی با پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روح الله سلگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: آمادگی کامل برای برگزاری بازی نساجی و پرسپولیس در هفته نهایی لیگ برتر فوتبال وجود دارد و همه چیز در نهایت آرامش و امنیت تمهید شده است. ‌

وی با بیان این که، محدودیت ترافیکی در اطراف ورزشگاه وطنی در روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های لیگ برتری نساجی مازندران و پرسپولیس تهران اعمال می شود، خاطرنشان کرد: بازی به‌دلیل حضور ۲ تیم پرطرفدار و حضور تماشاگران و نیز احتمال اعطای جام قهرمانی از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و برنامه ریزی برای انجام اقدامات قبل و بعد این دیدار نیاز است.

وی ادامه داد:‌ علاوه بر حضور ۶ هزار تماشاگر در استادیوم وطنی قائمشهر، ‌ میلیون ها تماشاگر از طریق تلویزیون این بازی را می بینند که باز هم بر اهمیت آن می افزاید.

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در خصوص اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای این منظور گفت که ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه برنامه های فرهنگی برگزار می شود و همچنین هماهنگی های لازم برای فروش بلیط با قیمت مناسب با مسئولیت باشگاه نساجی مازندران صورت گرفته است.

سلگی تصریح کرد: در پایان این بازی و مشخص شدن نتیجه در صورت برد پرسپولیس، قهرمان لیگ مشخص خواهد شد و جام قهرمانی به تیم برنده اعطا می شود. در این مراسم شخصیت های ملی و ‌پیشکسوتان تیم پرسپولیس حضور دارند.

این مقام مسوول گفت:‌ با توجه به حساسیت این مسابقات تمهیدات لازم برای حفظ امنیت در نظر گرفته شده و همچنین در زمینه اسکان تیم های موردنظر نیز مدیریت لازم صورت پذیرفته است.

وی اظهار داشت:‌ استادیوم وطنی که در مرکز و بافت داخل قائمشهر قرار دارد به طور قطع حضور پرشمار طرفداران ۲ تیم را در این دیدار شاهد خواهیم بود و این موضوع باعث ایجاد ترافیک خودرو و مشکلاتی برای تردد شهروندان این شهر خواهد شد.

مازندران آماده برگزاری مسابقه نساجی با پرسپولیس است

معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:‌ به همین منظور و برای گریز از مشکلات ترافیکی قبل و بعد از مسابقات با هماهنگی های صورت گرفته، گره های ترافیکی مسیر مشخص و با برنامه ریزی هایی که شد و شناسایی این نقاط ترافیکی با استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی تردد خودروها هدایت می شود.

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران روز سه شنبه در اطلاعیه ای به خبرنگاران اعلام کرد: طبق مصوبه شورای تامین استان مازندران مجوز حضور ۶ هزار هوادار در دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر صادر شده است که از این میزان، طبق قانون ۹۰ درصد «۵۴۰۰ بلیت» متعلق به هواداران نساجی مازندران و ۱۰ درصد «۶۰۰ بلیت» متعلق به هواداران پرسپولیس است.

همچنین جایگاه پشت نیمکت مهمان مختص تماشاگران پرسپولیس است و ورودی آن‌ها به ورزشگاه از درب جدید خیابان جویبار خواهد بود.

درب ورزشگاه ۲ ساعت پیش از آغاز بازی، باز می‌شود و تدابیر انتظامی و امنیتی مضاعفی برای این دیدار تدارک دیده شده است؛ بنابراین توصیه این است، هوادارانی که موفق به تهیه بلیت نشده‌اند، از هرگونه اجتماع و ازدحامی اجتناب کنند.

با تدابیر مدیریت و معاونت فرهنگی باشگاه نساجی مازندران، مکانیزم خرید بلیت به نحوی از سوی گروه فنی سامانه طراحی شده است که هر هواداری از نساجی که در طول فصل اخیر، یک‌بار بلیت الکترونیکی خریداری کرده، می‌تواند برای این دیدار نیز بلیت تهیه کند.

کد ملی هواداران نساجی که از ابتدای فصل، بلیت الکترونیکی تهیه کرده اند، در این سامانه ثبت است و با این شرایط و مدیریت صحیح از سوی باشگاه نساجی مازندران، سهمیه بلیت هواداران نساجی مورد سوء استفاده قرار نخواهد گرفت.

نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در آخرین بازی لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۸ پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم می‌روند که در صورت پیروزی پرسپولیس، جام قهرمانی به سرخ پوشان پایتخت خواهد رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha