تمهیدات لازم برای بازی خاص در قائمشهر /تهیه ۲ جام برای جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال

ساری- ایرنا- قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران درحالی روز پنجشنبه بیست و هشتم اردیبهشت مشخص می شود که به صورت مساوی احتمال برگزاری جشن قهرمانی از سوی پرسپولیس در قائمشهر و سپاهان درکرمان متصور است، به همین دلیل فدراسیون فوتبال برای هر۲ نقطه به خصوص برای بازی خاص در مازندران، برنامه جشن و جام قهرمانی در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، طبق برنامه سازمان لیگ، تیم نساجی مازندران نیز میزبان پرسپولیس در قائمشهر است و مس در کرمان به عنوان میزبان به مصاف سپاهان می رود، از آن جایی که ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس هر یک به صورت مساوی شانس‌های قهرمانی را دارند، سازمان لیگ و کمیته مسابقات برای مهیا کردن جشن قهرمانی در این ۲ شهر حاضر می‌شوند.

از آن جایی که تیم پرسپولیس به عنوان یکی از تیم های مردمی و پرطرفدار در همه استان های کشور به خصوص در مازندران هم هوادار دارد و تیم نساجی مازندران نیز همواره در همه بازی های خانگی مملو از جمعیت می شود، مسوولان ورزشی، امنیتی و سیاسی امروز دوشنبه جلسات ای را با حضور اعضای سازمان لیگ فوتبال برای این بازی خاص و ویژه در محل استانداری مازندران برگزار کرده اند.

تمهیدات لازم برای بازی خاص در قائمشهر /تهیه ۲ جام برای جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال

فروش الکترونیکی فقط ۶ هزار بلیط برای ورزشگاه وطنی قائمشهر

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در ایبن جلسه گفت :‌فروش بلیط این بازی برای حضور تماشاگران در این وزشگاه ۱۰هزار نفری به صورت اینترنتی انجام می شود و با توجه به مسایل فنی، فقط ۶ هزار تماشاگر بازی را از نزدیک تماشا خواهند کرد.

سهیل مهدی افزود: سهمیه بلیط برای طرفداران پرسپولیس را ۵۰۰ فقره اعلام کرد و گفت :‌ تدابیر لازم برای حضور این افراد با ورودی مجزا اندیشیده شده است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در هفته پایانی لیگ ۲ تیم شانس قهرمانی دارند و از آن جایی که در ۲ شهر کاندیدای قهرمانی وجود دارد، برای این موضوع تدابیر لازم در دو شهر قائمشهر و کرمان دیده شده است.

حضور وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال در قائمشهر

مهدی با بیان این که شخص وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی پرسپولیس و نساجی مازندران به قائمشهر سفر می کنند، افزود: از آن جایی که آقای تاج اهل اصفهان هستند، برای از بین رفتن شائبه که سپاهان هم تیمی تاج اصفهانی است، تشخیص دادند که برای تماشا به این خطه سفر کنند.

وی شرایط این ۲ مسابقه را به لحاظ برگزاری و ساعت بازی‌ها را مشابه توصیف کرد و بیان داشت: از آن جایی نساجی در خانه هواداران زیادی دارد و درعین حال پرسپولیس نیز به دلیل تیم مردمی در همه استان حتی در مازندران نیز محبوب است، این بازی بسیار خاص شد، پس همه مسوولان ودست اندرکاران باید مراقبت های ویژه را داشته باشند.

هواداران پرسپولیس بدون بلیط به قائمشهر سفر نکنند

مهدی از همه طرفداران تیم پرسپولیس خواست تا به همه مقررات توجه لازم را داشته باشند و بدون بلیط به استان مازندران سفر نکنند و گفت: از آن جایی که ورزشگاه محدودیت کمی به لحاظ گنجایش تماشاگران دارد و تیم نساجی هم پرطرفدار است، علاقمندان به این مسایل توجه کنند.

پخش مستقیم فوتبال از شبکه سه سیما

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت:‌بر اساس هماهنگی و تصمیم سازمان لیگ بازی پرسپولیس و نساجی راس ساعت ۱۸ به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش می شود و علاقمندان می توانتد این بازی را در منازل خود نیز تماشا کنند.

تمهیدات لازم برای بازی خاص در قائمشهر /تهیه ۲ جام برای جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال

جان می دهیم اما جام نمی دهیم

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز دراین جلسه با بیان این که این بازی برای نساجی همانند دیگر بازی ها بسیار مهم است و تفاوتی هم نمی کند، گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با تمام قوا مقابل پرسپولیس ایستادکی کرده و با جان دل بازی می کنند تا جام به پرسپولیس نرسد.

سیف الله پور با بیان این که بازی فوتبال برد باخت دارد و شاید این باز را هم ببازیم، افزود: چیزی که برای باشگاه مهم است، بازی جوانمردانه و بدون حاشیه است، باشگاه همه مصوبات مربوط به خودش را کمال و تمام اجرایی و عملیاتی می کند.

وی طرفداران و هواداران تیم نساجی را بی نظیر توصیف کرد و گفت:‌ خوشبختانه شهرداری، فرمانداری، کسبه های اطراف ورزشگاه، ‌نیروی های امنیتی به خصوص یگان ویژه همه تدابیر لازم را اندیشیده اند.

وی فروش بلیط را الکترونیکی و فقط ۶هزار فقره اعلام کرد و بیان داشت: به طور یقین تیم نساجی و هوادارانشان میزان شایسته ای برای تیم محبوب پرسپولیس خواهند بود.

تمهیدات لازم برای بازی خاص در قائمشهر /تهیه ۲ جام برای جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال

قائمشهر آماده برگزاری مسابقه بازی خاص نساجی و پرسپولیس است

معاون سیاسی، امینتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که همه تدایبر لازم برای برگزاری مسابقه نساجی و پرسپولیس اندیشیده شده است، گفت: تا کنون جلسات متعددی برگزار شد و همه مسوولان ودست اندرکاران حتی شخص استاندار موارد را جزء به جزء پیگیری و صد می کنند.

روح الله سلگی با اظهار این که با توجه به احتمال برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر فوتبال درقائمشهر، شرایط برای برگزاری جشن نیز مهیا شده است، افزود: تیم نساجی نماد قدرت، همت و غیرت مازندرانی ها است و هوادران و طرفداران این خطه نیز میزبان یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور هستند، مطمئنا همه شرایط برای میزبانی شایسته به صورت خوب فراهم شده است.

وی با بیان این که فوتبال مازندران همانند ورزش کشتی نقش محوری در ترکیب تیم ملی دارد، بیان داشت: منش پهلوانی، غیرت و فرهنگ طرفداری در ورزش قهرمانی بین مردم این خطه زبانزد است.

وی به اهمیت توجه هواداران به تهیه بلیط و حضور در ورزشگاه اشاره کرد و گفت: اگرچه ما شرمنده طرفداران محبوب تیم پرسپولیس به لحاظ سهمیه هستیم، اما طبق مقررات ۱۰ درصد از مجموع فروش بلیط برای تیم مهمان است که صد البته با توجه به طرفداران زیادبسیار کم است.

تقویت سرعت اینترنت در قائمشهر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر لزوم رعایت و اعلام دقیق زمان و فروش بلیط تاکید کرد و گفت: با توجه به این که احتمال حضور بیش از حد هواداران در بازی وجود دارد، به منظور تماشای مستقیم مردم از تلفن های همراه سرعت اینترنت در این شهرستان تقویت خواهد شد.

سلگی به سفر احتمالی و حضور هواداران غیر بومی به شهرستان قائمشهر پیش از بازی اشاره کرد و گفت: با هماهنگی فرمانداری، شهرداری و ورزش و جوانان شرایط برای اسکان این افراد نیز مهیا شده است.

وی از نصب چند تلویزیون شهری برای تماشا بازی در حاشیه ورزشگاه خبر داد و گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی با هماهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان قائمشهر با نصب تلویزیون در محل مصلی این شهر، شرایط برای تماشای بازی در این مکان نیز فراهم خواهد شد.

کاروان تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران برای برگزاری آخرین بازی فصل در لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه وطنی قائمشهر، چهارشنبه هفته جاری با هواپیمای اختصاصی به فرودگاه شهدای ساری می‌آیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha