۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85112912
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی همدان وارد گود شدند

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۵
کد خبر: 85112912
روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی همدان وارد گود شدند

همدان- ایرنا- همزمان با گرامیداشت هفته روابط عمومی و ارتباطات، مسابقات ورزشی بین مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یک دوره مسابقه مینی گلف ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.

در این مسابقه مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات، ارگان‌ها و نهادهای اجرایی در خانه مینی گلف ورزشگاه شهید شمسی پور همدان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این مسابقات کمال مظفری از بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس همدان عنوان نخست را کسب کرد، علی صارمی از اداره کل پزشکی قانونی دوم شد و احسان آبگون از اداره کل زندان‌ها عنوان سومی را به دست آورد.

در بخش بانوان نیز فاطمه امیری از تعاون روستایی اول شد، شیما کردیان همدانی از اداره کل ورزش وجوانان در رده دوم قرار گرفت و زهرا کیانپور از اداره کل زندان‌ها سوم شد.

روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی همدان وارد گود شدند

همچنین مسابقات تیراندازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات، ارگان‌ها و نهادهای اجرایی همدان در سالن شهید ضرابیان و در رشته تفنگ برگزار شد.

در این رقابت‌ها حسین کلهری از روابط عمومی مخابرات همدان بر سکوی نخست ایستاد، حمید عزیزی متواضع از روابط عمومی آبفا دوم شد و مهدی شریفی از اداره کل ورزش و جوانان عنوان سومی را به دست آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha