۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85114058
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خبرنگار ایرنا مدیر برتر روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان همدان شد

همدان- ایرنا- «میثم ناصرنژاد» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان مدیر برتر روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان همدان انتخاب و معرفی شد.

به گزارش ایرنا، ناصرنژاد پیش از این نیز چندین دوره عنوان روابط عمومی برتر در سطح استان و کشور را در حوزه ورزش کسب کرده و روابط عمومی افتخاری هیات ورزش های همگانی استان همدان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی استان همدان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی برنامه‌ها و موفقیت‌های ورزش ایفا می‌کنند افزود: یکی از کارهای مهم دستگاه ورزش فعال کردن روابط عمومی هیات‌های ورزشی با استفاده از نیروهای متخصص بود و امروز نزدیک به ۵۰ هیات ورزشی دارای روابط عمومی هستند.

علیرضا صفی زاده خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای روابط عمومی شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی یکی از کارهای مهمی هست که قرار است از سوی اداره کل ورزش و جوانان اجرا شود تا روابط عمومی هیات‌های ورزشی و شهرستان‌ها بهتر با اصول خبرنویسی آشنا شوند.

معاون ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه امروزه نقش روابط عمومی‌ها در ورزش بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است افزود: مدیران روابط عمومی با کار انگیزشی و توانمندی خود توانسته‌اند پل ارتباطی میان دستگاه‌ها و جامعه باشند.

علی ضمیری کامل خواستار تلاش روابط عمومی‌ها در راستای ارائه درست گزارش و انتقال مفاهیم و نیازهای جامعه شد و به آنان توصیه کرد عنصری صادق برای ورزش باشید.

سرپرست هیات ورزش‌های همگانی همدان نیز در این نشست اظهار داشت: روابط عمومی و اطلاع رسانی بخش انکارناپذیر دستگاه‌ بشمار می‌رود و در بخش ورزش نیز به خصوص در هیات‌های ورزشی، باید نقش روابط عمومی پررنگ‌تر باشد.

هادی سبزواری افزود: رشد و اعتلای ورزش استان مدیون تلاش‌ مدیران اجرایی و نیز هیات‌های ورزشی است که بدون تردید حوزه روابط عمومی نیز نقش بسیار زیادی در شکوفایی ورزش دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha