حجاج سفیران فرهنگی ایران در کنگره جهانی حج هستند

یزد- ایرنا- مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت یزد گفت: حجاج بیت‌ الحرام سفیران فرهنگی ایران در کنگره جهانی حج هستند و باید از فرصت حضور در سرزمین وحی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام علی حبیبیان روز سه‌شنبه در جلسه آموزشی قبل سفر حج در شهرستان مهریز با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و ارائه گزارشی از فعالیت‌های بعثه مقام معظم رهبری برای حجاج افزود: همه اقدامات لازم توسط سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برای برگزاری حجی مقبول و ابراهیمی در استان یزد صورت گرفته است.

حجاج سفیران فرهنگی ایران در کنگره جهانی حج هستند

در این جلسه که تعدادی از مسئولان و گروهی از ثبت نام شدگان حج شهرستان مهریز حضور داشتند به سوالات شرعی حاضران پاسخ داده شد .

سه هزار و ۷۵ زائر یزدی در قالب ۲۰ کاروان و ۱۴ پرواز از سوم تا هفتم خرداد ماه امسال از فرودگاه شهید صدوقی به سرزمین وحی و حج تمتع اعزام می‌شوند.

اقدامات لازم برای صدور ویزای زائران صورت گرفته و مسایل مربوط به تدارکات و تغدیه نیز مهیا شده و همچنین چهار آشپزخانه مجهز و مدرن در مکه مکرمه و مدینه منوره مسوولیت پخت غذای زائران استان یزد در عربستان را برعهده دارند.

آشنایی حجاج با مناسک حج و برگزاری دوره‌های آشنایی و مطالعه در خصوص حج تمتع از جمله برنامه‌های مدیریت حج و زیارت استان یزد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha