شمار نشریه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان رضوی حدود ۳۳ درصد افزایش یافت

مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: با صدور مجوز های جدید برای نشریه های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، تعداد نشریه های دانشجویی این دانشگاه حدود ۳۳ درصد افزایش یافت.

دکتر رضا عباس پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این ۴۰ نشریه دانشجویی دارای مجوز در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی فعالیت داشتند که اکنون با صدور مجوز ۱۳ نشریه جدید دانشجویی در دومین جلسه کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه، این عدد به ۵۳ نشریه رسیده است.

وی با اشاره به این که در نخستین نشست این کمیته که ماه قبل برگزار شد نیز ۱۶ نشریه دانشجویی مجوز انتشار گرفتند ادامه داد: در دومین نشست کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با صدور مجوز انتشار ۱۳ نشریه دانشجویی برای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، گناباد و تایباد موافقت شد.


به گزارش ایرنا، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای ۱۱ واحد و ۶ مرکز آموزشی است.

در حال حاضر حدود ۶۰ هزار دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند که ۲۰ درصد از این تعداد در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد نیز شامل هشت دانشکده و ۲ گروه مستقل و یک مجتمع آموزشی بین المللی است با حدود ۳۲ هزار دانشجوست که از این تعداد ۳۰ هزار دانشجو در رشته‌های غیرپزشکی و ۲ هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی مشغول تحصیل هستند.

هشت درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی را دانشجویان غیرایرانی تشکیل می‌دهند و ۲ هزار و ۷۰۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha