۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85109923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعمیر ماشین آلات راهداری زنجان به ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۲۰ درصد ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک راهداری زنجان به دلیل فرسودگی به تعمیرات با حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

جعفر قزوینیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نگهداری صحیح و تعمیرات به موقع ماشین‌آلات راهداری نقش موثری در آمادگی آنها برای همه فصول سال به ویژه در ایام زمستان دارد که در این زمینه اقدامات اساسی بر اساس ظرفیت های موجود در دست اجراست.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین و چهار دستگاه خودروی سبک راهداری تعمیر اساسی شده است.

این مسوول با بیان اینکه تعمیرات ماشین آلات از ابعاد مختلف به ویژه طول عمر اهمیت دارد، ادامه داد: با توجه به اهمیت ماشین‌آلات در اجرای طرح‌ها و اقدامات راهداری در مدت کمتر از دو ماه، کار تعمیرات اساسی آنها به پایان رسیده است.

وی یادآوری کرد: همچنین سرویس و نگهداری ۲۵۴ دستگاه انجام شده است و ۳۰ دستگاه دیگر نیز به تعمیر اساسی نیاز دارد که در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: از ابتدای سال، آماده‌سازی و سرویس دستگاه های نمک‌پاش‌ مکانیزه آغاز شده است تا در هنگام زمستان شاهد توقف ناگهانی آنها نباشیم.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد برنامه دقیق نگهداری ماشین‌آلات، خاطرنشان کرد: برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری، اجرای یک برنامه مدون و دقیق ضروری است که در این راستا طرح مراقبت از آنها از مواردی است که برای ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک به طور جدی انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha