۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85032920
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ماشین آلات راهداری استان زنجان نیازمند نوسازی است

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ماشین آلات راهداری استان به دلیل فرسودگی و عمر بالا نیازمند نوسازی است.

هادی نظری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به رغم فرسودگی هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و از دغدغه‌های اصلی مدیران و پرسنل راهداری استان، نوسازی آنها است که نیاز به عزم جدی دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: مجموع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک راهداری استان ۲۵۰ دستگاه بوده که میانگین عمر ماشین‌های سنگین، ۲۲ و ماشین های نیمه سنگین ۲۰ سال است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر راهداری استان برای خدمت رسانی مطلوب به ۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری نیاز مبرم دارد، اضافه کرد: انتظار بر این است متولیان امر به موضوع تامین ماشین‌آلات مورد نیاز راهداری توجه ویژه ای داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، کامیون، تریلی، نمک پاش، گریدر و لودر را از نیازهای ضروری برخی راهدارخانه های شهرستانهای استان عنوان کرد و گفت: هم اکنون برای خریداری این دستگاه ها ۸۰ میلیارد تومان و تعمیر ماشین‌آلات راهداری نیز بیش از ۲ میلیارد تومان نیاز است.

وی اظهار داشت: در طرح زمستانی امسال با هدف ارائه خدمات بهتر به مردم و مسافران، ۴۰۰ راهدار در قالب ۴۰ اکیپ در ۳۲ نقطه از راه‌های ارتباطی استان به صورت ثابت و سیار مستقر هستند.

به گفته این مسوول، امسال با استفاده از ۲۵۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک که بخشی از آن استیجاری است به مردم و مسافران در فصل زمستان در حال خدمت رسانی هستیم.

وی خاطر نشان کرد:برای آمادگی در فصل زمستان امسال ۱۷ هزار تن نمک و ۲۰ هزار تن شن خریداری شده و در انبارها و راهدارخانه‌ ها استان برای استفاده در مواقع ضروری دپو شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha