۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85109829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ خانوار در منطقه تنگ تامرادی بویراحمد خدمات جهادی دریافت کردند

گچساران - ایرنا- نخستین کاروان جهادی خدمات رسانی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با همکاری جمعیت هلال احمر ، امور عشایر استان، سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد و شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد برای خدمات رسانی به ۱۲۰ خانوار منطقه تنگ تامرادی به این منطقه اعزام شدند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در حاشیه این سفر به خبرنگار ایرنا گفت: در ادامه اعزام کاروان های سلامت و معیشت امروز در منطقه تنگ تامرادی خدمات دامپزشکی، دندانپزشکی و بهداشت دهان و دندان، ایستگاه سلامت فشار خون و قند خون، آموزش مقابله با عقرب گزیدگی و مارگزیدگی به اهالی این روستا ارائه شد.

شایان نادری افزود : در این اردوی یک روزه با حمایت قرارگاه توسعه روستایی بنیاد احسان بین تعداد ۱۲۰ خانوار دامدار علاوه بر آموزش مقابله با بیماری ها دامی داروی رایگان توزیع شد.

وی تاکید کرد: در این اردو با برپایی ایستگاه سلامت فشار خون و قند خون متقاضیان در منطقه تنگ تامرادی اندازه گیری شد.

وی تصریح کرد: همچنین راهکارهای مقابله با کاهش اثرات عقرب گزیدگی و مار گزیدگی توسط معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان به اهالی آموزش داده شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: در ادامه پویش لبخند احسان با حمایت بنیاد احسان و همکاری شبکه بهداشت شهید دامیده بویراحمد خدماتی از قبل کشیدن دندان های پوسیده و غیرقابل ترمیم، آموزش بهداشت دهان و دندان ویژه اطفال و کودکان به اهالی این منطقه ارائه شد و همچنین شماری از بیماران حاد به کلینیک دندانپزشکی جمعیت هلال احمر استان جهت ادامه درمان معرفی شدند.

نادری عنوان کرد: توزیع ۱۲۰ بسته مواد غذایی هر یک به ارزش ۷۰۰ هزار تومان از دیگر خدمات این اردوی یک روزه برای اهالی روستای تنگ تامرادی بود.

منطقه تنگ تامرادی از توابع بخش سپیدار شهرستان بویراحمد است که در ۵۰ کیلومتری غرب شهر یاسوج در مسیر جاده‌ سپیدار واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha