وزیر تعاون: مجهزترین درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی محلات در اسرع وقت تکمیل شود

اراک - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجهزترین درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی شهرستان محلات در اسرع وقت تکمیل شود.

به گزارش ایرنا، «سید صولت مرتضوی» روز جمعه در جریان دومین روز از سفر خود به استان مرکزی در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرستان محلات در جمع خبرنگاران، افزود: استان مرکزی متعلق به بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است و این شهرستان علاوه به اینکه‌متعلق به امام راحل است، زادگاه شهید محلاتی است.

وی با اشاره به هدف از سفر به استان مرکزی، تاکید کرد: این سفر در راستای نظارت بر پروژه‌های مصوب رئیس جمهور در دور نخست سفرهای استانی و ارزیابی پیشرفت، رفع موانع و مشکلات پروژه‌ها به استان مرکزی صورت گرفت.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: چند طرح مصوب سفر ریاست جمهوری در شهرستان محلات است که یکی از آنها درمانگاه شبانه‌روزی این شهرستان است که به عنوان یکی از مجهزترین درمانگاه‌های تخصصی در سطح استان مرکزی تبدیل می‌شود.

مرتضوی اظهار کرد: عملیات اجرایی این طرح آغار و منابع مالی آن تامین شده و امید است در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه و زودتر از این مدت، تکمیل و بهره‌برداری شود.

وی عنوان کرد: طرح‌های دیگر از جمله ورزشگاه کارگران و سایر طرح‌های عمرانی این شهرستان نیز بازدید می‌شود و گزارش پیشرفت عملیات اجرایی آنها تقدیم رئیس جمهور می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از بازدید از مجموعه ورزشی کارگران شهرستان محلات، خانه امید بازنشستگان کشوری و خانه سالمندان امام جواد (ع) این شهرستان نیز بازدید کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز گذشته (پنجشنبه) میهمان مردم استان مرکزی است و تاکنون به به شهرستان های اراک، خمین، محلات و دلیجان سفر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha