نماینده مردم: وزیر تعاون تصمیمات خوبی در حوزه اشتغال و درمان محلات و دلیجان اتخاذ کرد

اراک - ایرنا - نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان مرکزی و شهرستان‌های محلات و دلیجان، تصمیمات خوبی در حوزه اشتغال و درمان این شهرستان‌ها اتخاذ کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» روز جمعه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۸ واحدی شهرستان دلیجان در جمع خبرنگاران، افزود: سفر وزیر کار، تعاون و رفاه به استان مرکزی ۲ روزه بود و ثمرات زیادی برای نقاط مختلف این استان از جمله شهرستان‌های محلات و دلیجان داشت.

وی بیان کرد: در محلات چند بازدید خوب انجام شد و دستورات خوبی برای تسریع در اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی از جمله کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان داده شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بازدیدی نیز از مجموعه ورزشی، خانه امید و خانه سالمندان محلات و چندید بازدید هم در شهرستان دلیجان صورت گرفت.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: سال گذشته با کمک دولت استخر مجموعه صدف شهرستان دلیجان تکمیل و در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ افتتاح شد و در این بازدید مقرر شد پیگیری‌های لازم در خصوص زمین چمن این مجموعه به عمل آید.

وی تاکید کرد: حضور دولتمردان و گفت و گو با مردم و بازدیدهای میدانی در سرعت انجام پروژه‌ها نقش موثری دارد و همچنین شنیدن سخن مردم می‌تواند در تصمیم‌گیری‌ها موثر باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از روز گذشته (پنجشنبه) میهمان مردم استان مرکزی است و تاکنون به به شهرستان های اراک، خمین، محلات و دلیجان سفر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha