امام جمعه مشهد: فسادستیزی از آرمانهای محوری انقلاب است

مشهد-ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: مساله فسادستیزی، یکی از آرمان‌های محوری انقلاب است گمان نکنید که اگر پای‌کار انقلاب آمدید و در برابر کارشکنی‌ها و مفاسد ایستادگی کردید، این کار هزینه‌ای نداشته باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: جریان فساد برای دفاع از منافع خود به هیچ تعهد اخلاقی پای‌بند نیست و اینجاست که جز فداکاری در مبارزه، راه دیگری باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: محور فرهنگ پهلوانی، علی بن ابی‌طالب(ع) است اما دلیل نام‌گذاری امروز نه‌فقط وقوع غزوه خندق بلکه سیره شخصیت بزرگواری است که ولی خدا بود و در میانه جنگ هماورد نداشت اما وقتی شرایط ایجاب می‌کرد که از تبدیل‌شدن اسلام به یک تز قدرت جلوگیری کند حتی حاضر شد سکوت کند تا دستان مبارکش را ببندند و در خانه‌اش را به آتش بکشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: این سبک زندگی اولیای الهی است که از فشارها نمی‌ترسند و از سوءقصد جانی گرفته تا هجمه فرهنگی، در برابر هیچ‌چیز سازش‌پذیر نیستند.

علم الهدی افزود: در حکومت غیرمعصوم، اگر قصد کار کردن برای خدا را داشته باشید، هر عمل شما می‌تواند ختم به یک سختی و گرفتاری شود. اگر می‌خواهید در خط امیرالمؤمنین(ع) باشید و برای حق جان‌فشانی کنید باید حفاظت از خود را به خدا بسپارید و با تمام توان برای حق به میان بیایید.

روز ۱۷ شوال، مصادف با روز نبرد علی (ع) با عمرو بن عبدود روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha