۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85105186
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ویژه کاشان:هلال احمر آموزش به جوانان را تسری دهد

کاشان - ایرنا - فرماندار ویژه کاشان گفت: جمعیت هلال احمر باید موضوع آموزش های امدادی بین جوانان را تسری دهد و این آموزش ها باید وارد خانواده شود تا افراد هر خانواده  در شرایط خاص امکان مدیریت بحران ناشی از حادثه را داشته باشند.

به گزارش ایرنا، محمدشریف زارعی روز یکشنبه در دیدار با رییس و اعضای جمعیت هلال احمر کاشان افزود: امروز موضوع آموزش امداد و نجات به تمام سطوح جامعه ضروری است و مباحث آموزشی و پیش گیرانه باید در درون خانواده ها پیگیری شود.

وی اظهار کرد:دوره های آموزشی توسط جمعیت هلال احمر کاشان در مدارس و دانشگاه ها برگزار شود، جمعیت هلال احمر یکی از حلقه های واسط جامعه است چون نقش ایجاد امنیت در جامعه را دارد و بدون هیچ چشم داشتی به مردم خدمت می کند،فعالیت در هلال احمر دارای اجر دنیوی و اخروی است.

فرماندار ویژه کاشان گفت: جمعیت هلال احمر و کارکنان این مجموعه با عشق و علاقه و خالصانه و بدون نیت مادی به مردم خدمت می کنند و کار در این حوزه نوعی عبادت است چون با خدمت به خلق خدا سروکار دارد.

وی اظهار کرد: از هر قشر و سن در جمعیت هلال احمر فعال اند، عاشقانه برای کمک به همنوع خود آماده هستند و با ارتباط محبت آمیز به آسیب دیدگان خدمت می کنند،فردی که داوطلبانه وارد جمعیت هلال احمر می شود ویژگی خدمت به همنوع را دارد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:وقتی لباس هلال احمر را می پوشیم جدای از شخصیت حقیقی باید رفتار و عمل ما متفاوت باشد و نشان هلال علامت جهانی است و در همه دنیا پذیرفته شده است.

زارعی گفت: انسان اگر بخواهد رضای خداوند را کسب کند مهم ترین راه آن خدمت به خلق خداست و در روایات و احادیث بر آن تاکید شده و هلال احمر در حوادث مختلف از جمله زلزله ، سیل و دوران هشت سال دفاع مقدس خدمات ارزنده ای به مردم داشته است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha