مشکل اسکان دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی اراک برطرف شد

اراک - ایرنا - سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مشکلی در اسکان دانشجویان ایرانی این دانشگاه در خوابگاه وجود ندارد .

« دکتر محمد بیات» روز پنجشنبه در واکنش به مطلبی در خصوص اختلاف بین دانشجویان خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک که در فضای مجازی منتشر شده، در گفت و گو با ایرنا، افزود: حدود ۱۲۰ دانشجوی بین‌الملل در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی اراک اسکان دارند که دانشجویان دختر لبنانی و پاکستانی، اختلافاتی با یکدیگر داشتند و تنش‌هایی را ایجاد کردند.

وی بیان کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و جلوگیری از اختلاف بین آنها، دانشجویان لبنانی و پاکستانی از یکدیگر جدا شدند.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: این دانشگاه برای سومین سال است که جذب دانشجوی بین‌الملل پاکستانی، لبنانی و هندی دارد و بروز برخی مشکلات طبیعی است.

بیات اظهار کرد: حداکثر ظرفیت خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی اراک برای اسکان دانشجویان به کار گرفته شده و هیچ فضای خالی وجود ندارد اما با این وجود، تدابیر لازم اندیشیده شد تا جابه ‌جایی‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

وی تاکید کرد: با این وجود دانشجویان بومی نیز به یک میزان از امکانات بهره‌مند هستند و هیچ تفاوتی بین این افراد با دانشجویان غیربومی وجود ندارد.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: امید است خوابگاه در دست ساخت دانشگاه علوم پزشکی اراک هرچه سریعتر تکمیل شود تا ظرفیت‌های بیشتری به این بخش اضافه شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha