۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85100970
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان کرمان: اراضی زیر سد جیرفت تعیین تکلیف شود

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۵
کد خبر: 85100970
دادستان کرمان: اراضی زیر سد جیرفت تعیین تکلیف شود

جیرفت- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان گفت: تعیین تکلیف اراضی زیر سد جیرفت ضروری است اما عزم جزمی در میان مدیران در این زمینه دیده نمی شود. 

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی روز چهارشنبه در جریان سفر خود به هشت شهرستان‌ جنوب استان کرمان و در حاشیه بازدید میدانی از زمین‌های شرکت احیاء اراضی (اراضی زیر سد شهرستان جیرفت) و فردوگاه اظهار کرد: پیشنهاد دادستانی این است مدیران اجرایی، قضایی و تقنینی دست به دست همدیگر دهند و مطالبه به‌حق مردم را بشنوند و ضمن برخورد با عاملان اصلی ایجاد این بحران، برای حل آن تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند.

وی ادامه داد: قطعا تخلفات مسئولان سابق در ایجاد این مشکل باید رسیدگی شود اما این امر مانع از توجه به خواسته مردم و جلوگیری از حاد شدن بیشتر موضوع نیست.

مدعی العموم در استان اضافه کرد: اگر مدیر بتواند مشکلات مهم را حل کند در تراز جمهوری اسلامی است در غیر این صورت حل مشکلات کوچک هنر نیست.

وی یادآور شد: زمانی که مشکلی برای تعداد زیادی از مردم ایجاد می‌شود وظیفه مسئولان تشکیل اتاق فکر برای حل مشکل است چه اینکه بی‌ تفاوتی و عدم ورود، سهل‌ترین کار است که در این مورد شاهد آن هستیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha