خیرالله‌زاده: مظلومی با آبرویم بازی کرد؛ از او شکایت می‌کنم

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو با انتقاد از رئیس فدراسیون گفت: رئیس فدراسیون ورزش نابینایان خبر مثبت شدن دوپینگ من را منتشر کرد تا در رسانه‌ها بدون حکم نهایی برایم محرومیت دوساله زده شود.

به گزارش ایرنا، صبح امروز خبری مبنی بر مثبت شدن تست دوپینگ دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو مننتشر شد. در این خبر آمده که محمدرضا خیرالله‌زاده به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ به مدت ۲ سال از فعالیت ورزشی محروم شده است.

عضو تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به این خبر اظهار داشت: این خبر از سوی محمدرضا مظلومی به رسانه‌ها داده شده و این خلاف قانون است. من از رئیس فدراسیون بابت این مسئله شکایت می‌کنم و تا آخر پای شکایتم نیز هستم. تا زمانی که رای محرومیت من از سوی نادو ایران اعلام نشود هیچ کسی حق خبرپراکنی ندارد. من هر حکمی صادر شود می‌پذیرم اما چرا بدون حکم باید برای من محرومیت زده شود؟

دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو همچنین گفت: من با فرزاد شارکی قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ صحبت کردم و وی نیز تاکید داشت که کسی بدون اجازه نمی‌تواند اطلاعات محرمانه را منتشر کند. مظلومی این کار را بدون اجازه انجام داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha