شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۱۵ طرح توسعه‌ای دارد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۵ طرح توسعه یا ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان در حال برنامه‌ریزی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا باقری روز شنبه در نشست بررسی نحوه اجرای طرح‌های توسعه‌ای با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: توسعه و ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار دارد.

وی بیان کرد: با مساعدت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در تحویل اراضی، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان آمادگی دارد که هر چه سریع‌تر نسبت به احداث شهرک انرژی نو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به منظور استقرار صنایع این حوزه اقدام کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تکمیل بودن ظرفیت اراضی قابل واگذاری در شهرک‌های صنعتی برخوردار است که در این زمینه برنامه‌هایی تدوین شده است.

توسعه شهرک‌های صنعتی سمنان، ایوانکی، گرمسار، سرخه و شاهرود و دامغان و نواحی صنعتی صیدآباد و ابرسج، از دیگر مواردی بود که مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از پیگیری‌ها برای اجرایی‌ شدن آن‌ها خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان هم در این نشست بر مساعدت و همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای تحقق شعار سال، «رشد تولید و مهار تورم» از طریق تامین زیرساخت جهت استقرار صنایع تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha