۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبر: 85092729
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز: دشمن از صلابت سپاه وحشت دارد

۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۲۱
کد خبر: 85092729
امام جمعه مهریز: دشمن از صلابت سپاه وحشت دارد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: دشمن از صلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و روحیه ولایتمداری مردم و بصیرت جوانان ایران به شدت وحشت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز سه‌شنبه در جمع گروهی از مسئولان و بسیجیان مهریز افزود: فعالیت‌های پاسداران انقلاب اسلامی در کشور امنیت ساز است و علت شکست دشمنان به دلیل حضور بسیج در میدان‌های مختلف نظام است.

وی با قدردانی از نیروهای بسیج و سپاه در شهرستان که سالانه بر حسب نیاز در کنار مسئولان برای تحقق اهداف دولت تلاش دارند ادامه داد: علت عقب نشینی استکبار جهانی در مقابل نظام الهی ما به واسطه حضور بسیج و سپاه در عرصه های مختلف است.

امام جمعه مهریز بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمل حافظان حقیقی ارزش‌ها و یک نهاد فرهنگی نظامی است و امروز در هر زمان و هر مکان که سپاه احساس وظیفه کند حاضر خواهد بود و باید این رویه و روحیه انقلابی و جهادی در کشور حفظ شود.

محی‌الدینی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز به شدت از صلابت و اقتدار سپاه واهمه دارند و این نخواهد مگر با رشادت و جانفشانی شهدای این مسیر به خصوص شهید سلیمانی که رهبری معظم انقلاب ارادت ویژه‌ای به ایشان دارند و در هر مناسبتی از این شهید یاد می‌کنند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: بسیج منشعب از سپاه است و ریشه در اخلاص و ایمان دارد، چفیه رهبری به عنوان یک نماد مقدس از بسیج است و دشمن از همین واهمه دارد و باید در عمل همه تابع ولایت بود و در این مسیر حرکت کرد که این می‌تواند قوت قلبی برای رهبری و آحاد مردم باشد.

محی‌الدینی به جنگ ترکیبی دشمنان علیه نظام و کشور اشاره کرد و گفت: باید نخبگان و فرهنگیان در کنار سایر اقشار با جهاد تبیین برای شکست دادن استکبار همه وظایف جهادی و انقلابی خود را عالمانه انجام دهند که قطعا عزت از نیروهای فداکار بسیج است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و ۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha