فرمانده سپاه الغدیر یزد: بسیجیان برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیجیان با کار جهادی و انقلابی خود برای اعتماد بخشی و امید آفرینی در جامعه و بین اقشار مختلف در کنار دولت بکوشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حسین زارع کمالی روز چهارشنبه در مجمع عالی بسیجیان مهریز افزود: هدف دشمن ایجاد ناامیدی و دور کردن مردم و جوانان از نظام و ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی ادامه داد: استکبارجهانی و حامیان آنها برای اینکه در میان مردم و جوانان ناامیدی و بی‌اعتمادی ایجاد کنند از فضای مجازی با دروغ پردازی، شایعات و شبهه افکنی استفاده می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: همانطوریکه بارها به خصوص در حوادث اخیر مقام معظم رهبری فرمودند کار و هدف اصلی دشمنان در برهه کنونی جنگ تمام عیار و همه جانبه ترکیبی است .

دشمنان در جنگ ترکیبی با تمام توان و بهره‌گیری از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پا در میدان شکست دادن انقلاب اسلامی گذاشته که باید مردم و مسئولان هوشیار باشندزارع کمالی تاکید کرد: دشمنان در جنگ ترکیبی با تمام توان و بهره‌گیری از همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری پا در میدان شکست دادن انقلاب اسلامی گذاشته که باید مردم و مسئولان هوشیار باشند.

وی اظهار کرد: هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد رسالت مردم و جوانان در دفاع از کشور در برابر توطئه‌های استکبار بیشتر می‌شود و همه باید دولت و نظام را یاری دهند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، اهداف و ارزش‌های الهی و انسانی را نشانه رفته و هدف بی‌اعتمادی و شکست امید در بین مردم است .

زارع کمالی به هفته بسیج و نقش بسیجیان قهرمان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: باید برنامه محور و با نقشه‌راه مشخص با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها مقایل دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: بسیجیان برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

ضرورت نظارت بر فضای مجازی

همچنین امام جمعه مهریز با تبریک هفته بسیج و قدردانی از تلاش‌هایی که تاکنون در شهرستان صورت گرفته گفت: هفته بسیج فرصت مناسب بازشناسی اهداف و ویژگی‌های بسیجیان در انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی به اهمیت پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب توسط آحاد مردم و مسئولان به خصوص بسیجیان اشاره کرد و گفت: بایرد برای تحقق آن کار جهادی داشته باشیم.

وی به اهمیت نظارت بر فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: خیلی از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه به دلیل رها شدگی فضای مجازی است.

امام جمعه مهریز در ادامه به جنگ ترکیبی تمام عیار دشمنان علیه کشور به خصوص علیه نسل جوان اشاره کرد و گفت: باید نسل جوان را با تربیت دینی و انقلابی در مسیر اهداف و آرمان انقلاب اسلامی قرار دهیم.

محی‌الدینی اظهار کرد: دمیدن روح امید و اعتماد بخشی در جامعه در گرو تلاش مخلصانه همه مردم و مسئولان و کار جهادی و انقلابی است که باید صورت گیرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: بسیجیان برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

همچنین فرماندار مهریز گفت: جلب رضایت آحاد مردم و جوانان با کار جهادی و انقلابی موضوع مهمی است که همه باید بر اساس سفارشات مقام معظم رهبری برای تحقق آن تلاش کنند.

محمد دهقان بنادکی افزود: مشارکت آحاد مردم و نسل جوان در بخش‌های مختلف و مبارزه با فساد و همچنین تحقق عدالت جزو برنامه‌های مهم و محوری دولت است.

وی اظهار کرد: بسیج قهرمان باید به ماموریت‌های جهادی و انقلابی خود با قدرت در بخش‌های مختلف مورد نیاز جامعه و کشور اسلامی بیش از گذشته انجام دهد که توطئه دشمنان ادامه دارد.

در این مجمع تعدادی از روسای کارگروه‌های مختلف به ارائه گزارش از برنامه‌ها، اقدامات و طرح‌های آینده خود در حوزه‌های فرهنگی و عمرانی پرداختند.

شهرستان مهریز ۲۰ هزار بسیجی دارد و با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha