محدودیت ترافیکی یا ورود به بوستان های تربت حیدریه در روز طبیعت وجود ندارد

تربت‌حیدریه - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تربت حیدریه گفت: هیچ محدودیت ترافیکی یا تردد و ورود به بوستان ها برای روز طبیعت در سطح شهرستان وجود ندارد و اساسا هیچ برنامه ای در این زمینه نیز وجود نداشته است.

سید علی موسوی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر و تسهیلات نوروزی تربت حیدریه نیز پای کار هستند تا بهترین خدمات را به شهروندان، مسافران، گردشگران و زائران امام رضا علیه السلام که عازم مشهد مقدس هستند؛ ارائه دهند.

وی از مردم تربت حیدریه نیز خواست هنگام سفر و حضور در نقاط ییلاقی و بوستان های شهرستان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حرمت ماه رمضان، حامی محیط زیست هم باشند.

به گزارش ایرنا؛ از غروب امروز برخی مطالب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خراسان رضوی مبنی بر محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود به بوستان های تربت حیدریه بازتاب داشت.



همچنین علی‌اصغر کرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت‌حیدریه به خبرنگار ایرنا گفت: برای روز طبیعت محدودیت تردد جاده ای در کلیه محورهای مواصلاتی شهرستان اعم از شهری و روستایی برنامه ریزی نشده است.



سید جمال یوسف‌زاده رییس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای شهر تربت‌حیدریه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی بوستان های شهری برای روز طبیعت به روی شهروندان باز است و انتظار داریم عموم مراجعان ضمن توجه به حفظ فضای سبز و صیانت از آن ؛ دست به آتش افروزی و تخریب محیط زیست نزنند.



به گزارش ایرنا از ۷۶۴ کیلومتر محورهای ارتباطی تربت‌حیدریه ۲۷۵ کیلومتر شهری، ۸۹ کیلومتر آزاد راه و ۴۰۰ کیلومتر جاده روستایی است.

تربت حیدریه در دالان ارتباطی شرق ایران استان‌های جنوبی و جنوب شرقی کشور همچون بندرعباس، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی را به مشهد مقدس متصل می کند و میانگین تردد در کمربندی این شهرستان ۱۰ هزار خودرو در شبانه روز است.

حدود ۴۰۰ اثر تاریخی و جاذبه گردشگری در تربت حیدریه وجود دارد که ۹۰ مورد آن در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha