تیم فوتبال چادرملو اردکان در چند قدمی صدر جدول لیگ آزادگان

یزد- ایرنا- تیم چادرملو اردکان که هفته گذشته در همدان با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری این شهر به پیروزی رسید برای صعود به رده‌ بالای جدول و افزایش امید صعود به لیگ برتر چاره‌ای جز پیروزی مقابل تیم خیبر خرم‌‍آباد ندارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چادرملو اردکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) نوزدهم اسفندماه در دیداری خانگی در زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم خیبر خرم‌آباد است.

فوتبالیست‌های اردکانی که تنها نماینده استان یزد در لیگ آزادگان به شمار می‌روند هم‌اکنون با ۳۴ امتیاز در جایگاه ششم و خرم آبادی‌ها نیز با ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور قرار دارند که این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت و حساسیت برخوردار است.

خیبر خرم‌آباد در لیگ آزادگان جزو مدعیان است و هم‌اکنون در جدول رده بندی جایگاه مناسبی دارد و بازی چادرملو مقابل تیم میهمان کار راحتی نیست ولی برای شکست حریف باید سخت تلاش کندهم‌اکنون تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با ۴۹ امتیاز فاصله خود را از سایر تیم‌های گروه جدا کرده و بعد از آن تیم‌های سایپا تهران با ۳۸ و خیبر خرم‌آباد با ۳۷ امتیاز صدرنشین لیگ را تعقیب می‌کنند و در پایان جدول نیز تیم‌های شهرداری آستارا با ۲۱، خلیج فارس بندر ماهشهر با ۱۷ و چوکا تالش با ۱۶ امتیاز قرار دارند.

همیشه در سال‌های گذشته در لیگ آزادگان مسابقه تیم‌های یزدی با خیبر خرم‌آباد چه در خانه و بیرون از خانه از اهمیت و حساسیت برخوردار بوده و اگر بازیکنان تیم چادرملو با برنامه از همان ابتدا با هدف شکست حریف بازی کنند کسب پیروزی در دسترس است.

اگر تیم فوتبال چادرملو امروز در حضور تماشاگران خونگرم و همیشه همراه خود به پیروزی دست یابد جای خود را با خیبر خرم‌آباد عوض می‌کند و از رده ششمی به رده سوم صعود می کند و این نقش مهمی در رسیدن به بالای جدول و حضور در لیگ برتر دارد.

مدرس فدراسیون فوتبال گفت: تیم خیبر خرم‌آباد در لیگ آزادگان جزو تیم‌های مطرح و مدعی است و هم‌اکنون در جدول رده بندی جایگاه مناسبی دارد و قطعا بازی تیم چادرملو مقابل تیم میهمان کار راحتی نیست ولی برای شکست حریف باید سخت تلاش کند.

جمال دهقانی افزود: تیم چادرملو طی هفته‌های گذشته در مجموع بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته و توانایی شکست حریف را در خانه با حضور و حمایت تماشاگران دارد که اگر جدی و با شناخت کامل و طبق یک برنامه و نقشه راه درست عمل کند به نتیجه می‌رسد.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در چند قدمی صدر جدول لیگ آزادگان

وی اظهار کرد: بازیکنان تیم چادرملو باید از همان ابتدای مسابقه با هوشیاری با استفاده از نقاط ضعف حریف گام به گام به دروازه خیبر خرم‌آباد که این مسابقه برایش بسیار حساس است نزدیک شده و با همه توان فقط به فکر شکست تیم میهمان باشند.

در این رقابت‌ها تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha