لیگ دسته اول/  فتح خیبر، کلید صعود چادرملو به صدر جدول

یزد- ایرنا- تیم چادرملو اردکان تا رسیدن به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور (جام آزادگان) یک گام فاصله دارد که با غلبه بر تیم مدعی خیبر خرم‌آباد در خانه ممکن می‌شود.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته چهارم مسابقات فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تیم مس سونگون ورزقان آذربایجان شرقی با کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

همچنین تیم‌های فوتبال سایپا تهران با کسب ۱۰ امتیاز و تیم چادرملو اردکان که تنها نماینده یزد در لیگ دسته اول است با ۱۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد.

همچنین تا پایان هفته چهارم این لیگ تیم‌های شهرداری آستارا، مس شهربابک و خلیج فارس ماهشهر هر کدام فقط با کسب یک امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل به ترتیب در رده‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ جدول حضور دارند.

از هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول کشور تیم چادملو اردکان روز یکشنبه نهم مهرماه جاری در ورزشگاه شهید نصیری یزد میزبان تیم خیبر خرم‌آباد است که هم‌اکنون با سه بازی انجام داده و کسب سه امتیاز در مکان سیزدهم جدول گروه ۱۸ تیمی لیگ است.

تیم خیبر خرم‌آباد جزو تیم‌های مدعی و قدیمی لیگ دسته اول کشور است و قطعا برای نزدیک شدن به سایر رقبا و رسیدن به بالای جدول بازی حساس و مهمی را در یزد با چادرملو دارد.

تیم چادرملو برای اینکه به صدر جدول برسد راهی جزء شکست رقیب خود در حضور تماشاگران خودی در ورزشگاه شهید نصیری ندارد و باید از فرصت موجود به نحو مناسب استفاده کند.

بازی ۲ تیم خوب چادرملو و خیبر خرم‌آباد یک بازی حساس و دیدنی است و اگر بازیکنان چادرملو همانند مسابقات گذشته خود درست عمل کنند به نتیجه لازم و شکست حریف دست خواهند یافت.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته چهارم مسابقات در اسلامشهر تهران دست به کاری بزرگ زد و حریف خود تیم آریو بام این شهرستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد که امیدواریم در یزد هم موفق عمل کند.

لیگ دسته اول/  فتح خیبر، کلید صعود چادرملو به صدر جدول

کارشناس فوتبال استان یزد گفت: تیم فوتبال چادرملو در مسابقات فصل جدید لیگ در خانه و بیرون از خانه در مجموع نتایج خوبی را گرفته و الان جایگاه خوبی در جدول رقابت‌ها دارد.

" علی محمد قادریان " در گفت و گو با ایرنا افزود: این تیم برای اینکه به صدر جدول لیگ برسد باید در یزد در حضور تماشاگران خودی تمام تلاش خود را برای شکست حریف و کسب سه امتیاز بازی صرف کند.

وی ادامه داد: تیم خیبر خرم آباد هم تیم دست و بسته‌ای نیست و در یزد به دنبال کسب امتیاز لازم و رسیدن به بالای جدول و دور نماندن از رقبا است و بازی مهمی مقابل چادرملو دارد.

این پیشکسوت فوتبال یزد بیان کرد: تیم خیبر جزو تیم‌های خوب و مدعی لیگ است و باید بازیکنان چادرملو در خانه با هوشیاری و بر اساس نقاط ضعف حریف بازی کنند و قدر لحظات را بدانند.

قادریان گفت: شرایط تیم چادرملو برای مسابقه امروز خوب است و اگر از همان ابتدای بازی با حمایت هواداران با دقت اقدام کند به هدف خود و کسب سه امتیاز می‌رسد.

وی بیان کرد: تیم چادرملو باید کار هجومی را در دستور کار خود قرار دهد و حریف را در زمین خودش محصور کند و فقط به دنبال برد و شکست حریف ریشه دار باشد.

بدون شک انتظار جامعه ورزش و علاقه‌مندان به فوتبال استان یزد است که تیم چادرملو در فصل جدید لیگ با ارائه بازی‌های فنی در پایان راهی لیگ برتر کشور شود.

برای استان یزد با شرایط خوب اقتصادی و معدنی و علاقه مندان بیشمار به هیچ وجه زیبنده و پسندیده نیست که هنوز تیمی در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد و اگر در فصل جاری همت و همراهی‌ها ادامه داشته باشد این هدف محقق می‌شود.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنند و همچنین سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده( ۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و تیم چادرملو اردکان تنها نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha