۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85048154
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد اصفهان واگذار شد

اصفهان - ایرنا - یکهزار و ۲ واحد مسکونی، روز یکشنبه به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان‌های مختلف استان اصفهان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم نمادین واگذاری این واحدها، امروز در استانداری اصفهان و همزمان با واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت‌ پوشش کمیته امداد در سراسر کشور برگزار شد.

استاندار اصفهان در این مراسم گفت: روندرو به رشدی در مجموعه‌های حمایتی و نگاه به مسوولیت اجتماعی در بین فعالان و بنگاه‌های اقتصادی استان شکل گرفته است که منشا خیر و اثر می‌شود.

سیدرضا مرتضوی با تشکر از کمیته امداد، اداره کل بهزیستی، بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، فولاد مبارکه و خیران در اجرای طرح واگذاری مسکن به مددجویان افزود: با همکاری نهادها و بخش‌های مختلف برای تامین مسکن و جهیزیه افراد، رضایت بیشتری در جامعه مخاطب ایجاد می شود.

وی با بیان‌اینکه حرکت بسیار خوبی در تامین مسکن محرومان در سطح کشور انجام و امروز ۲۳ هزار واحد مسکن در کشور تحویل آنها شد، اظهار داشت: امروز نیز یکهزار و ۲ واحد در سراسر استان آماده تحویل بود که در مراسم امروز بطور نمادین کلید سه واحد از آنها تحویل مددجویان شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان نیز در این مراسم گفت: یکهزار و ۲ واحد مسکن با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان آماده واگذاری به خانواده‌های زیر پوشش این کمیته است.

کریم زارع با بیان‌اینکه احداث و واگذاری این واحدها با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی و شرکت فولاد مبارکه انجام شده است، افزود: از بین یکهزار و ۲ واحد مسکونی آماده تحویل، فولاد مبارکه برای تکمیل یکصد واحد کمک کرد و با هم‌افزایی این شرکت و چند نهاد دیگر، کار تکمیل ۲۸۷ واحد دیگر نیز انجام شد.

وی با اشاره به مسائلی مانند تامین زمین و حمل و نقل سیمان مورد نیاز خاطرنشان کرد: امیدواریم با تامین زمین مورد نیاز، تعداد واحدهای مسکونی برای مددجویان در سال آینده را به ۲ هزار واحد برسانیم و رقم واگذاری‌ها نسبت به امسال ۲ برابر شود.

زارع اضافه کرد: اولویت ما تامین مسکن مددجویان عیالوار است و در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان حدود سه هزار خانوار واجد شرایط مسکن هستند که امیدواریم تا نیمه نخست سال ۱۴۰۳ با کمک سایر نهادها، همه آنها را خانه‌دار کنیم.

وی ادامه داد: امسال هشت هزار و ۴۶۰ سری لوازم ضروری منزل با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۷۲۲ سری جهیزیه با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان برای خانواده های زیر پوشش کمیته امداد استان اصفهان تامین شد.

همچنین مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز در این مراسم گفت: فولاد مبارکه بعنوان بنگاه اقتصادی بزرگ در کشور تلاش کرده است در کنار تولید، ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان، در زمینه مسوولیت اجتماعی خود نیز نقش‌آفرینی ویژه ای داشته باشد.

محمدجواد براتی افزود: این شرکت می‌کوشد تا در جهت مسوولیت اجتماعی خود در زمینه های مختلف فرهنگی، عمرانی، ورزشی و اجتماعی شرایط بهتری را برای مردم استان ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، روز یکشنبه در آیینی با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور به متقاضیان تحویل داده شد.

در این مراسم که به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، بصورت ویدئو کنفرانس این خانه‌ها در استان‌ها به خانوارهای تحت پوشش اعطا شد و در تهران نیز رییس جمهور بصورت نمادین کلید سه منزل مسکونی را به متقاضیان اعطا کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha