۱۲۷ هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان استان اصفهان پرداخت شد

اصفهان-ایرنا- قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: از آغاز فعالیت صندوق "امداد ولایت" در سال ۹۶ تاکنون به ۱۲۷ هزار نفر از مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان، ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، نبی‌الله الله‌دادی روز پنچشنبه در سومین همایش ملی "قرض نیکو" که در ارومیه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به روند صعودی پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان اصفهان از طریق این صندوق اشاره کرد و افزود: سال گذشته با کمک خیران ۱۹ هزار و ۳۵۷ فقره تسهیلات به ارزش ۲۵۹ میلیارد تومان برای رفع نیاز مددجویان استان در زمینه درمان، کارگشایی، تامین مسکن، راه‌اندازی و پایداری اشتغال و فعالیت های فرهنگی پرداخت شد.
وی بر ترویج فرهنگ نیکوکاری برای ریشه کن کردن فقر تاکید کرد و افزود: اکنون ۲۷۰ هزار نیکوکار با هدف رفع مشکلات نیازمندان در صندوق امداد ولایت سپرده‌گذاری کرده‌اند.
قائم مقام کمیته امداد اصفهان با قدردانی از خیران در گره‌گشایی مشکلات مددجویان نهاد کمیته امداد افزود: توانمندی مددجویان تحت حمایت این نهاد علاوه بر دریافت خدمات، از طریق صندوق امداد ولایت نیز در قالب طرح‌های مختلف از جمله قرض ماندگار، هم‌افزایی با خیران، همیاری با مراکز نیکوکاری و ورود شرکت های تولیدی -صنعتی بعنوان مسوولیت های اجتماعی دنبال می شود.
به گزارش ایرنا، آیین تجلیل از خیران سپرده‌گذار از دیگر برنامه‌های همایش ملی قرض نیکو بود.

۱۲۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان هستند.
صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال ۱۳۹۵ پس از دریافت مجوز فعالیت از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شعار "اینجا محل تجمع خیرین است" گام در عرصه فعالیت پولی و مالی با اهداف غیرانتفاعی و خیرخواهانه گذاشت.
سومین همایش ملی قرض نیکو با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض‌الحسنه با شرکت ۳۱ استان کشور روز پنجشنبه بصورت ویدئو کنفراسی در ارومیه برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha