غبارروبی مزار شهدا و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرقدس با حضور استاندار تهران

شهرقدس - ایرنا - مزار شهدای شهرستان قدس همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر روز دوشنبه با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی غبارروبی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران روز دوشنبه همراه با مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در مزار شهدای شهرستان قدس به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در این مراسم، حاضران ضمن غبارروبی و گلباران مزار شهدا و قرائت فاتحه، با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

در سفر استاندار تهران به شهرستان قدس، برنامه های افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم، افتتاح سالن ورزشی شهید ولی الله محمدی، افتتاح واحد تولیدی انواع پوشاک و افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حسین فوقی قرار دارد و در ادامه استاندار تهران با حضور در جلسه شورای اداری به بررسی مشکلات این شهرستان می پردازد.

آمیخته شدن حوزه آموزش و پرورش از دغدغه های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد

فخاری در نشست همکاری های حوزه آموزش و پرورش شهرستان قدس که در دفتر امام جمعه برگزار شد ، گفت: آمیخته شدن حوزه آموزش و پرورش از دغدغه های مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، در این زمینه آموزش دشوار نیست و با رشد وسایل ارتباط جمعی می توان آموزش را ترویج داد ولی موضوع پرورش متفاوت است.

استاندار تهران اظهار داشت: موضوع پرورش جریان ظرف و مظروف است و در محیطی هستیم که به لحاظ اجتماعی، دشمن تلاش می کند تا قاعده را به هم بزند، بر همین اساس باید تلاش آموزش و پرورش متمرکز بر آماده سازی ظرف باشد.

تاین مسئول خاطرنشان کرد: زمینه سازی برای پرورش دانش آموزان نیاز به برنامه ریزی درست و دقیق دارد، بر این اساس توجه به دارایی های اعتقادی، دینی و ارزشی ظرافت خاصی می طلبد.

وی ادامه داد: امروز مهم ترین بخش این نوع همکاری ها معطوف به خانواده ها می شود، تعمیق و تکوین موضوعات پرورشی با برنامه های آماری میسر نمی‌شود بلکه باید محصول‌گرا و عمل‌گرا باشیم.

استاندار تهران ضمن قدردانی از روحانیون تاکید کرد: نقش روحانیت برای ترویج فرهنگ اعتقادی در حوزه های آموزش و پرورش قابل قدردانی است.

ظرفیت‌های شهرستان قدس معرفی شود

فخاری در ادامه سفر خود به شهرستان قدس در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم در این شهرستان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در این نمایشگاه از ظرفیت های بخش های دولتی و خصوصی بازدید کردیم که نشان می دهد شهرستان قدس ظرفیت های زیادی دارد که مغفول مانده است.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی از طریق سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی این غفلت جبران شود تا شرایط رو به رشد شهر قدس متناسب با جمعیت و فشردگی جمعیت فراهم شود.

استاندار تهران با اشاره به وضعیت بافت فرسوده این شهرستان خاطرنشان کرد: رفع مشکلات در حوزه بافت فرسوده شهرستان باید به طور جدی مورد رسیدگی قرار گیرد.

 افتتاح سالن ورزشی شهید ولی الله محمدی 

سالن ورزشی شهید ولی الله محمدی در شهرستان قدس با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

 سالن ورزشی شهید ولی الله محمدی در شهرستان قدس توسط علیرضا فخاری استاندار تهران افتتاح شد. گفتنی است این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۷۸۰ مترمربع و با سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومانی افتتاح شده و برای ۵ نفر اشتغالزایی کرده است.

بازدید استاندار تهران از یک واحد تولیدی انواع پوشاک

استاندار تهران در ادامه سفر خود به شهرستان قدس از یک واحد تولیدی انواع پوشاک بازدید کرد.

فخاری از یک واحد تولیدی انواع پوشاک در شهرستان قدس بازدید کرد. گفتنی است این واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی کرده است.

مدرسه ۱۲ کلاسه حسین فوقی با حضور استاندار تهران افتتاح شد

 مدرسه ۱۲ کلاسه حسین فوقی در شهرستان قدس توسط علیرضا فخاری استاندار تهران افتتاح شد. گفتنی است این مدرسه در سه طبقه و با سرمایه گذاری ۹ میلیارد تومانی افتتاح شده که سهم خیرین در ساخت آن ۳ میلیارد تومان می باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha