گلزار شهدای روستای گرمابسرد دماوند با حضور استاندار تهران غبارروبی شد

دماوند - ایرنا - آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای روستای گرمابسرد شهرستان دماوند با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران شامگاه پنجشنبه برگزار شد.

️به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری شامگاه پنجشنبه با حضور در در گلزار شهدای روستای گرمابسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهداء، با آرمانهای امام راحل(ره)تجدید پیمان کرد.

در این آیین رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، برادری مدیر کل جهاد کشاورزی استان تهران، محمدی مدیر کل آبفای شرق استان تهران و دیگر مسئولان شهرستانی حضور داشتند.

حضور استاندار تهران در یادواره شهدای روستای گرمابسرد و بررسی مسائل و مشکلات روستا در دیدار چهره به چهره با مردم

گلزار شهدای روستای گرمابسرد دماوند با حضور استاندار تهران غبارروبی شد

استاندار تهران شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای گرمابسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند شرکت کرد.

علیرضا فخاری در ادامه حضور خود و بازدید از روستای گرمابسرد از توابع بخش مرکزی شهرستان دماوند، با ادای احترام به مقام رفیع شهیدان در گلزار شهدا، ضمن حضور در یادواره شهدا در مسجد جامع این روستا، به صورت چهره به چهره با خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور روستای گرمابسرد گفت وگو کرد و درجریان مشکلات این روستا قرار گرفت.

براساس این گزارش، با توجه به حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در این مراسم، استاندار تهران دستورات لازم را برای رفع و رسیدگی به مشکلات مطرح شده توسط مردم را صادر کرد.

شهرستان دماوند در استان تهران واقع شده است که این شهرستان به ۲ بخش به نام‌های بخش مرکزی و بخش رودهن به مرکزیت شهر دماوند تقسیم می‌ شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha