۱۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85020001
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش ترامپولین: تمرکزم کسب سهمیه المپیک پاریس است

همدان- ایرنا- ملی پوش همدانی رشته ترامپولین کشور گفت: برای کسب سهمیه المپیک پاریس شب و روز تمرین می‌کنیم و تمرکزمان روی مسابقات جهانی است.

امیرحسین حسینی روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما یکبار در مسابقات جهانی به میزبانی کشور پرتقال شرکت کردیم و نتیجه خوبی حاصل شد و اکنون درصدد ارتقا جایگاه خود و رسیدن به سهمیه المپیک هستیم.

وی اضافه کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی ترامپولین هم اکنون در قزوین پیگیری می‌شود و از امکانات خوب و استاندارد برخوردار است و تلاش اعضای تیم حضور موفق در مسابقات جهانی باکو است.

حسینی افزود: مسابقات جهانی باکو قرار است از اواخر بهمن ماه امسال در باکو آذربایجان برگزار شود و هدف ما کسب بهترین نتیجه در این رویداد است.

این ملی پوش همدان خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی باکو نخستین مرحله برای کسب سهمیه المپیک است و اگر هم موفق به این مهم نشویم، بازهم زمان برای رسیدن به سهمیه باقی است اما دلیلی نمی‌شود که در این رقابت‌ها تلاش لازم را نداشته باشیم.

وی افزود: مسابقات این دوره با جهانی قبل که در کشور پرتقال برگزار شد، هرگز قابل مقایسه نیست و بهترین‌های جهان با سوابق درخشان در مدال آوری در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

این نابغه ژیمناستیک استان همدان ادامه داد: مسابقات دوره قبل جهانی پرتقال تجربه بسیار خوبی برای ملی پوشان ترامپولین بود و امیدوارم در دومین تجربه حضور در این رویداد بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تاکنون کسی موفق نشده از ایران در این رشته به المپیک راه پیدا کند و تمام تلاشم را می‌کنم که در مسابقات بلغارستان به مدال برسم.

حسینی با بیان اینکه فقط دارنده مدال انفرادی در این مسابقات می‌تواند به المپیک راه پیدا کند، افزود: شانزده ورزشکار در رشته ترامپولین می‌توانند جواز حضور در المپیک را کسب کنند و باید بتوانم بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورم.

وی با تاکید بر نفش موثر اردوهای تدارکاتی در ارتقا سطح کیفی ملی پوشان ترامپولین، گفت: تیرماه در مسابقات بین المللی کشور پرتقال که جمعی از بهترین‌های جهان حضور داشتند، در ترکیب تیم کشورمان موفق به کسب مدال نقره شدم و به خوبی توانستم وضعیت فنی و آمادگی خودم را بسنجم.

وی افزود: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و امیدوارم به این افتخار بزرگ برسم.

تیم ملی ژیمناستیک ترامپولین کشورمان با ترکیب محمد سعیدآبادی از کیش، امیرحسین حسینی از همدان، ابوالفضل کیماسی از اصفهان و محمدمهدی نجفی از مازندران با سرمربیگری ماهان باژرنگ و مربیگری ناصر هوشیاری هم اکنون در اردوی آماده‌سازی حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha