۱۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85019018
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی میامی در دهه فجر افتتاح و آغاز شد

شاهرود - ایرنا - ۱۲۷ طرح‌ عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی روز شنبه با حضور استاندار سمنان در آیینی به طور همزمان بهره‌برداری و آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دهه فجر امسال ۱۰۹ طرح با اعتباری بالغ بر۱۳۰ میلیارد تومان در میامی به طور همزمان بهره‌برداری شد که از این تعداد ۱۰۳ طرح عمرانی با اعتبار ۸۳ میلیارد تومان و ۶ طرح اقتصادی با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۵ میلیارد تومان آغاز شد.

آیین افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با حضور سید محمدرضاهاشمی استاندار سمنان، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد عزیزی امام جمعه ، علیرضا آشوری فرماندار شهرستان میامی و مدیران کل ستادی و اجرایی استان و شهرستانی در سرسرای فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

انقلاب اسلامی جهان را از ٢قطبی بودن نجات داد

استاندار سمنان در این آیین با بیان اینکه ۳۲ قنات با اعتباری بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان در میامی احیا شد، گفت: طی یکسال گذشته بیش از ۱۰ هزار فقره وام ۱۵ میلیون تومانی به مردم استان سمنان پرداخت شده است.

سیدمحمد رضا هاشمی با اشاره به اینکه ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار از تبصره ۱۸ بیش از سهم تعیین شده استان، تاکنون جذب شده است، ابراز کرد: طی ۱۶ ماه گذشته مسوولان استانی به بیش از ۳۰۰ روستای استان سفر کردند و با مردم این مناطق دیدار داشتند.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شد تا دنیا از ٢ قطبی بودن خارج شود، اظهار کرد: دشمنان طی ۴۴ سال گذشته همواره بدنبال ایجاد فتنه و تهدید به منظور خارج کردن قطار پیشرفت کشور از مسیر درست خود بودند.

هاشمی با بیان اینکه امروز شاهد تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در تمام دنیا هستیم، افزود: سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به استان سمنان، یکی از مهمترین اتفاقات تاثیرگذار استان طی یکسال گذشته بود.

استاندار سمنان تاکید کرد: امروز انتظار بحق مردم شهرستان میامی محقق و بیمارستان امام رضا (ع) افتتاح می‌شود.

۱۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی میامی در دهه فجر افتتاح و آغاز شد

دهه فجر بیانگر خط مشی امام راحل و مقام معظم رهبری است

فرماندار میامی هم در این آیین با بیان اینکه دهه فجر بیانگر خط و مشی امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، گفت: بیان دستاوردهای نظام و دولت باید سرلوحه کار همه مسوولان باشد.

علیرضا آشوری با اشاره به اینکه امسال خرید گندم از کشاورزان میامی۶۰ درصد افزایش داشت، افزود: پرداخت تمام مطالبات کشاورزان، تسهیل صدور مجوزها و توسعه بهداشت و درمان بخشی از دستاوردهای نظام در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ دیدار مردمی طی ۲ ماهه گذشته انجام شد، ابراز کرد: برپایی ۱۵ میز خدمت، بازدید از ۲۱ روستا و ۱۱۵ نشست تخصصی به همراه ۲۱ دیدار با دهیاران و برگزاری نشست با سرمایه گذاران، بخشی از کارنامه ۵۰ روزه فرمانداری شهرستان میامی بود.

آشوری با اشاره به اینکه ۱۳۷ متقاضی در طرح جهش مسکن شهرستان میامی ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: تاکنون ۴۲۴ مسکن روستایی با ۱۳ میلیارد تومان وام بلاعوض ساخته شده است.

به گفته وی، اشتغال ایجاد شده در سطح شهرستان میامی ۱۴۰ درصد از میزان تعهد این شهرستان است.

۱۲۷ طرح عمرانی و اقتصادی میامی در دهه فجر افتتاح و آغاز شد

بودجه امسال میامی در برخی شاخص‌ها تا پنج برابر افزایش داشت

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین گفت: شهرستان میامی، با توجه به تمام محدودیت‌ها، شاهد نگاه عملی مسوولان در طی چند سال اخیر بوده است.

علی‌اصغر خانی با بیان اینکه امسال بودجه مناسبی برای این شهرستان اختصاص یافت، افزود: بودجه این شهرستان در برخی شاخص‌ها تا پنج برابر افزایش داشته است.

وی از افتتاح بیمارستان امام رضا (ع) میامی خبر داد و ابراز کرد: ساخت این بیمارستان یکی از مطالبات بحق مردم این شهرستان بود.

خانی ادامه داد: در صورت تامین زیرساخت‌های مناسب مورد نیاز، سرمایه گذاری مهم و بزرگی با اشتغالزایی گسترده در این شهرستان انجام خواهد شد.

شهرستان میامی با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha