۲ طرح علوم پزشکی شاهرود با حضور وزیر بهداشت بهره‌برداری شد

شاهرود - ایرنا - ۲ طرح عمرانی حوزه علوم پزشکی شاهرود با اعتبار افزون بر ۸۷ میلیارد و ۵۹ میلیون تومان با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار سمنان و جمعی دیگر از مسوولان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در سفر یکروزه به استان سمنان برای بهره‌برداری و بازدید از طرح‌های حوزه بهداشت و درمان وارد شهرستان شاهرود در شرق استان سمنان شد.

عین‌اللهی در این سفر علاوه بر بازدید از ساختمان در حال ساخت دانشکده دندانپزشکی و بلوک زایمان و بخش الحاقی بیمارستان بهار، درمانگاه رضوی شاهرود و طرح تکمیلی مرکز جامع سلامت خانخودی بیارجمند را افتتاح کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود در حاشیه افتتاح درمانگاه رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این درمانگاه در زمینی به مساحت ۴۰۵ مترمربع در سه طبقه افتتاح شد، اظهار کرد: زیربنای این درمانگاه یکهزار و ۳۲۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

ابوطالب جلالی افزود: ۵۵ میلیارد تومان برای ساخت و ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز این درمانگاه از محل اعتبارات داخلی و خیران هزینه شد.

فرماندار ویژه شاهرود اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستای خانخودی بیارجمند نیز با اعتبار افزون بر ۲ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری رسید که از این مقدار، یک میلیارد و ۳۵۹ میلیون ۳۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی، ۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی و ۶۵۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی - استانی تامین شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر امسال ۲۰۷ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر یکهزار و ۴۷۸ میلیارد و ۶۹۸ میلیون تومان در شاهرود افتتاح و آغاز شد.

۱۶۳ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

راه‌اندازی ۲۰ طرح اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۸۵ میلیارد و ۸۶۴ میلیون تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۳ طرح عمرانی با اعتبار ۵۱۵ میلیارد و ۴۸۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و یک طرح اقتصادی نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان همزمان با دهه فجر در این شهرستان آغاز شد.

افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی، افتتاح درمانگاه رضوی، بازدید از ساختمان بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خانخودی بیارجمند شاهرود، افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان کوثر سمنان و دیدار چهره به چهره با مردم سمنان، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha