وزیر بهداشت از بیمارستان ولایت دامغان بازدید کرد

سمنان - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه استاندار سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی دیگر از مسوولان از بیمارستان ولایت این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در ادامه سفر یک روزه به استان سمنان در شهرستان دامغان حضور یافت و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان ولایت، با کادر درمان این بیمارستان نیز گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان کمبودها و نیازهای این مرکز درمانی قرار گرفت.

بیمارستان ولایت دامغان از مجموعه‌های درمانی دولتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد.

ظرفیت مصوب این بیمارستان ۱۶۰ تخت است که هم‌اکنون ۱۳۰ تخت فعال دارد و در حال ارایه خدمات درمانی به بیش از یکهزار نفر در روز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، چندی پیش گلایه‌هایی در زمینه کمبود تجهیزات و متخصصان در این بیمارستان در فضای مجازی منتشر شد و علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز هفتم بهمن ماه طی نطقی در مجلس، از آنچه کم‌توجهی به این شهرستان در بخش بهداشت و درمان خواند انتقاد کرد.

شهرستان دامغان با نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان قرار گرفته است.

افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی، افتتاح درمانگاه رضوی، بازدید از ساختمان بلوک زایمانی بیمارستان بهار شاهرود، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خانخودی بیارجمند شاهرود، افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان کوثر سمنان و دیدار چهره به چهره با مردم سمنان، از جمله برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha