ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر به اولین جشنواره علمی شهید چمران

تهران- ایرنا- دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران از ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر علمی به این جشنواره خبر داد و گفت: جشنواره در دو سطح استانی و ملی برگزار می شود که مرحله استانی بهمن ماه و مرحله ملی اسفند ماه خواهد بود.

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از مرکز رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج (ناب)، وحید آرایی افزود: با توجه به‌ اتمام زمان ارسال آثار علمی از سوی اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور که تا پایان دی ماه بوده، در مجموع تعداد ۱۹ هزار و ۱۱۲ اثر علمی از سراسر کشور به سامانه جشنواره ارسال شد که حاکی از استقبال و مشارکت گسترده اساتید است.

وی ادامه داد: اولین جشنواره علمی شهید چمران در دو سطح استانی و ملی در حوزه های علوم انسانی و هنر، علوم پایه و کشاورزی و علوم فنی و مهندسی در ۱۲ مؤلفه از جمله؛ کتاب، مقاله، بسته سیاستی، طرح پژوهشی و فناورانه، رویداد استارتاپی، کرسی نظریه پردازی، نقد و مناظره، مسئولیت پذیری اجتماعی، داوری علمی، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان نامه و بازدیدهای علمی با رویکرد مسأله محوری برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور اظهار داشت: مرحله‌ استانی جشنواره در بهمن ماه سال جاری برگزار و در هر استان ۱۲ استاد برگزیده به همراه یک کانون بسیج اساتید برگزیده به دبیرخانه ملی جشنواره معرفی خواهد شد.

آرایی افزود: از مجموع تعداد ۳۸۴ استاد برگزیده و ۳۲ کانون برگزیده ارسالی از سوی استان ها، هیأت داوران ملی جشنواره، تعداد ۳۶ استاد و سه کانون بسیج اساتید را در سه رتبه اول تا سوم انتخاب خواهند کرد.

دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران در پایان گفت: جشنواره در سطح ملی با حضور مسئولان کشوری و لشکری اسفندماه برگزار و از نفرات برتر تجلیل می شود.

ارسال بیش از ۱۹ هزار اثر به اولین جشنواره علمی شهید چمران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha