۴۶.۵ میلیارد تومان در سفر اول رییس جمهور به یزد صرف طرح‌های ورزشی شد

یزد- ایرنا- معاون اداره‌ کل ورزش و جوانان یزد گفت: در دور اول سفر رییس جمهوری دولت سیزدهم به یزد برای ۲۵ طرح مختلف ورزشی ۴۶.۵ میلیارد تومان بودجه تامین و هزینه شد.

علی محمد شیخی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مهمترین طرح‌های دور اول سفر رییس جمهور به یزد می‌توان به پیست مسقف دوچرخه سواری، سالن دوومیدانی یزد و همچنین سالن ورزشی میبد و علی‌آباد بهاباد اشاره کرد.

وی ادامه داد: در دور دوم سفر رییس جمهوری به استان یزد ۲۰ طرح ورزشی در مناطق مختلف با صرف ۳۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: از مهمترین طرح‌های دور دوم سفر در حوزه ورزش یزد شامل ۱۵ چمن مصنوعی در مناطق روستایی و شهری و چمن مصنوعی شهیدیه میبد است.

شیخی با بیان اینکه در سفر اول رییس جمهوری به یزد شاهد فعالیت برخی از طرح‌های ورزشی راکد بعد از سال‌ها بودیم گفت: قطعا در سفر دوم هم ثمرات آن نصیب مردم می‌شود.

وی توجه به مناطق مختلف را در اجرای طرح‌های فرهنگی ورزشی جزو اهداف و رویکرد مهم دولت و این اداره‌کل با همکاری مردم و مسئولان ذکر کرد.

دور دوم سفر رییس جمهوری به استان یزد روز ۲۲ دی‌ماه جاری آغاز می‌شود .

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha