بهره‌برداری از ۶ طرح کشاورزی همزمان با سفر رییس جمهور به یزد

یزد - ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان یزد گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به استان ۶ طرح کشاورزی در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری می رسد.

محمد علی حاتمی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح یک واحد تولید فرآورده‌های لبنی ، مرتعداری و پرورش شتر ، یک واحد پرورش بلدرچین ، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در سطح یکهزار هکتار ، طرح توسعه یک واحد مرغ تخمگذار و یک باب گلخانه تولید نشاء محصولات سبزی و صیفی است.

وی با بیان اینکه طرح های یاد شده در شهرستانهای یزد، ابرکوه ، مهریز ، اشکذر و اردکان به بهره برداری می رسند اظهار کرد: این طرح ها با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریال افتتاح می شوند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان یزد ادامه داد: این طرح ها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را در استان یزد فراهم می کند.

وی به اجرای طرح سیستم های نوین آبیاری در سطح یکهزار هکتار اشاره کرد و گفت: این طرح ۳.۵ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی برای استان در پی دارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان یزد از راه اندازی میز خدمت با حضور نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی از روز چهارشنبه تا جمعه در محل سازمان جهاد کشاورزی با حضور کارشناسان و نمایندگان معاونت های وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: میز خدمت راستای تبیین خدمت رسانی و گره گشایی از بهره برداران بخش کشاورزی راه اندازی شده است.

حاتمی زاده گفت: همچنین وزیر جهاد کشاورزی هم از طرح های نیمه تمام در آستانه افتتاح بازید می کند و در جریان روزند این طرح ها قرار می گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهادکشاورزی استان یزد نشست با تشکل های بخش کشاورزی را از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در استان بیان کرد.

رییس جمهور ۲۲ و ۲۳ دیماه میهمان مردم استان یزد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha