۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84963636
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

چهار گیلانی عازم مسابقات جهانی پرورش‌اندام پیشکسوتان شدند

رشت - ایرنا - رئیس هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان گفت: چهار ورزشکار استان برای حضور در رقابت‌های پرورش‌اندام پیشکسوتان جهان عازم تهران شدند.

حمید میرزاهد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بابک مدنی، عباس قاسمی، شهروز سمیعی و علی مودبی چهار ورزشکار گیلانی هستند که در رقابتهای پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ حضور می‌یابند.

وی افزود: بابک مدنی و عباس قاسمی از گیلان در رشته پرورش‌اندام پیشکسوتان جهان حضور می‌یابند، همچنین شهروز سمیعی در رشته فیتنس و علی مودبی دیگر ورزشکار گیلانی نیز در رشته فیزیک کلاسیک در مسابقات جهانی حضور می یابند.

وی ادامه داد: تمرینات این چهار ورزشکار ارزنده و پیشکسوت گیلانی به طور منظم انجام شده و همه شرایط مهیاست که موفقیت ورزشکاران گیلانی در رقابتهای پرورش اندام ۲۰۲۲ جهانی را شاهد باشیم.

سرپرست هیات بدنساززی و پرورش اندام گیلان بیان کرد: این انتظار می‌رود با توجه به میزان آمادگی هر چهار ورزشکار گیلانی روی سکو قرار گرفته و بتوانند مدال‌های رنگارنگی را از مسابقات جهانی پرورش‌اندام ۲۰۲۲ کسب کنند.

میرزاهد خاطرنشان کرد: مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی ایران و از روز ۱۷ تا ۲۰ آذر ماه با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای مختلف در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha