۱ آذر ۱۴۰۱، ۸:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84949377
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 گیلان با تیمی مجزا در مسابقات پرورش اندام جهان شرکت می‌کند

رشت - ایرنا - سرپرست هیات بدنسازی و پرورش‌اندام گیلان گفت: این استان با تیمی مجزا در مسابقات پرورش‌اندام جهانی۲۰۲۲ حضور می‌یابد.

حمید میرزاهد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق توافقات انجام شده با فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قرار است که علاوه بر حضور تیم ملی در مسابقات جهانی پرورش‌اندام، استان‌ها نیز بتوانند با تیمی مجزا در این رقابت‌ها حضور یابند.

وی افزود: این تصمیم در جلسه هماهنگی برگزاری و میزبانی رقابتهای پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده که بر این مبنا گیلان نیز با تیمی مجزا شرکت می کند

در عین حال چهار ورزشکار گیلانی در قالب تیم ملی پرورش‌اندام پیشکسوتان کشور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ تهران حضور خواهند یافت.

وی که به عنوان نماینده هیاتهای بدنسازی و پرورش‌اندام استان‌ها در جلسه با مسئولان فدراسیون حضور داشت، ادامه داد: مسابقات پرورش‌اندام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی ایران و از روز ۱۶ تا ۲۰ آذر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

میرزاهد خاطرنشان کرد: این رقابتها در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد که طبق هماهنگی‌های انجام شده زبده‌ترین ورزشکاران این رشته از سراسر جهان در سه رده سنی در تهران با هم رقابت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha